ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانواده اسکوبار مدعی شناسایی خالق بیت‌کوین شد؛ متهم شدن ناکاموتو به قاچاق مواد

خانواده پابلو اسکوبار که از او به عنوان ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشر نام برده می‌شود، مدعی شده که هویت اصلی خالق مرموز بیت کوین را می‌داند. «Olof K. Gustaffson»، مدیرعامل شرکت اسکوبار که این روزها ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

خانواده پابلو اسکوبار که از او به عنوان ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشر نام برده می‌شود، مدعی شده که هویت اصلی خالق مرموز بیت کوین را می‌داند.

«Olof K. Gustaffson»، مدیرعامل شرکت اسکوبار که این روزها با عرضه گلکسی فولد و آیفون ۱۱ پرو با پوشش طلا و با برند اسکوبار جنجال به پا کرده، در گفتگویی با سایت «کوین تلگراف» مدعی شده ساتوشی ناکاموتو سال‌ها قبل «یاسوتاکا ناکاموتو» (Yasutaka Nakamoto) نام داشته است.

مدیرعامل شرکت اسکوبار می‌گوید «یاسوتاکا» مهندس شرکت هواپیمایی «Pacific West Airlines» بوده و سال‌ها قبل در قاچاق مواد مخدر به خانواده اسکوبار کمک می‌کرده است. به گفته او یاسوتاکا نه تنها توانایی ساخت بیت کوین را داشته بلکه قاچاقچی قهاری هم بوده و تا سال ۱۹۹۲ از نظرها پنهان می‌ماند.

«Gustaffson» در ادامه مدعی شده «یاسوتاکا» برادر «دوریان ناکاموتو» هم هست. از این فیزیکدان بازنشسته اهل کالیفرنیا نیز به عنوان بنیان گذار بیت کوین یاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت اسکوبار مدعی شده هویت اصلی خالق بیت کوین را می داند
Gustaffson و روبرتو اسکوبار

کوین تلگراف در گزارش خود به مقاله‌ای مربوط به سال ۱۹۹۲ در لس آنجلس تایمز اشاره می‌کند که در آن به فردی به نام «Yasutaka A. Nakamoto» کارمند شرکت هواپیماسازی هیوز (Hughes) پرداخته شده است. بر اساس گزارش تایمز، افرادی با جاسازی بمب زیر صندلی ماشین یاسوتاکا قصد داشته‌اند او را ترور کنند اما او بمب را پیدا می‌کند و چون جانش را در خطر می‌بیند، تا سال‌ها از انظار عمومی پنهان می‌شود.

به غیر از گزارش لس آنجلس تایمز و ادعاهای مدیرعامل شرکت اسکوبار، دیگر هیچ اطلاعاتی از یاسوتاکا در اینترنت نیست. کوین تلگراف در ادامه گزارش می‌نویسد که یاسوتاکا متخصص کامپیوتر و نیمه رساناها بوده و آنقدر باهوش بوده که بتواند بیت کوین را خلق کند. «Gustaffson» ادعا می‌کند یاسوتاکا سال ۲۰۱۰ ناپدید شده ولی پیش از پنهان شدن با دنیای بیت کوین خداحافظی کرده بوده است.

«روبرتو»، برادر پابلو اسکوبار و بنیان گذار شرکت اسکوبار اخیراً از اپل شکایت کرده است. او مدعی شده آیفون X «زندگی او را به خطر انداخته» و خواهان دریافت ۲.۶ میلیارد دلار غرامت از کمپانی کوپرتینویی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam.n
    Meysam.n | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    یکی اینا رو از برق بکشه!!

مطالب پیشنهادی