ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار بعدی شیائومی با ۱۶ گیگابایت رم و ظاهر شبیه می میکس آلفا از راه می‌رسد

شرکت‌های تولید کننده گوشی برای عقب نماندن از رقبا سخت در تلاشند تا محصولاتشان را با سخت افزار قوی‌تر روانه بازار کنند. میزان رم گوشی از جمله قسمت‌هایی است که برای کاربران اهمیت زیادی دارد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

شرکت‌های تولید کننده گوشی برای عقب نماندن از رقبا سخت در تلاشند تا محصولاتشان را با سخت افزار قوی‌تر روانه بازار کنند. میزان رم گوشی از جمله قسمت‌هایی است که برای کاربران اهمیت زیادی دارد و با اینکه گوشی‌های با رم ۱۲ گیگابایت هنوز فراگیر نشده‌اند، شیائومی در حال ساخت گوشی با رم ۱۶ گیگابایتی است.

بر اساس گزارش سایت Gizmochina، شیائومی قصد رونمایی از گوشی جدیدی را در بازار خانگی این کشور یعنی چین دارد که به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است. تاکنون به غیر از ظرفیت رم اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده، اما بر اساس گمانه زنی‌ها احتمالاً به سری «می میکس» تعلق خواهد داشت ولی اسم آن هنوز فاش نشده است.

شیائومی احتمالا در حال ساخت گوشی با رم ۱۶ گیگابایتی است

بر اساس گزارشاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، گوشی جدید سری می‌ میکس ظاهری شبیه «می میکس آلفا» داشته و ضمن بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه گزارش نوشته شده که گوشی جدید شیائومی با رم ۱۶ گیگابایتی در حال حاضر مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

اخیراً «Xiao Zang»، رییس بازاریابی شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo تأیید کرد که از عرضه مدل جدید می‌میکس آلفا با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ خبری نیست. این یعنی گوشی مورد بحث به احتمال زیاد محصولی کاملاً متفاوت در سری میکس خواهد بود.

البته همانطور که گفته شد در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از این گوشی منتشر شده و جزئیات مطرح شده بر پایه حدس و گمان هستند و شیائومی هیچ کدام از آن‌ها را تأیید نکرده است. پیش بینی می‌شود در هفته‌ها و ماه‌های آتی خبرهای بیشتری از این گوشی منتشر شوند.

پیش از شیائومی، سامسونگ و نوبیا به ترتیب گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ اولترا (بررسی دیجیاتو) و رد مجیک 5G را با رم ۱۶ گیگابایتی روانه بازار کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Aydin
    Aydin | ۲ تیر ۱۳۹۹

    رم گوشی من 8 هه

  • حمید
    حمید | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

    رم لپ تاپم ۸ ه

    • hojat
      hojat | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

      ماله من چهاره

مطالب پیشنهادی