ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس Z
تکنولوژی

مشخصات وان پلاس Z افشا شد؛ میان‌رده‌ای با نمایشگر سوپر AMOLED و پشتیبانی از 5G

گوشی‌های اخیر وان پلاس نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت قیمت بالایی داشته‌اند اما این کمپانی قصد عرضه موبایلی مقرون به صرفه را دارد. «وان پلاس Z» که پیش از این با عنوان «۸ لایت» ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

گوشی‌های اخیر وان پلاس نسبت به مدل‌های قبلی این شرکت قیمت بالایی داشته‌اند اما این کمپانی قصد عرضه موبایلی مقرون به صرفه را دارد.

«وان پلاس Z» که پیش از این با عنوان «۸ لایت» شناخته می‌شد، از مدت‌ها قبل در معرض گمانه‌زنی قرار گرفته اما جدای از رندرهای افشا شده توسط «OnLeaks@» تا کنون اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده بود، حالا اما اطلاعات کامل و قیمت آن از طریق یک نظرسنجی افشا شده است.

افزایش قیمت گوشی‌های وان پلاس در سال‌های اخیر به مذاق طرفداران این برند خوش نیامده اما وان پلاس Z به عنوان مدلی اقتصادی بازارهای اقتصادی را هدف گرفته است. در نظر سنجی مذکور دیدگاه کاربران درباره مشخصات این گوشی پرسیده شده. بر این اساس وان پلاس Z از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سوپر AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی برخوردار است که درون آن حفره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

وان پلاس Z
رندر منتسب به وان پلاس Z

پردازش نرم افزاری توسط چیپست اسنپدراگون 765G صورت خواهد گرفت و در کنار آن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته. وجود این چیپست به معنی سازگاری گوشی اقتصادی وان پلاس با شبکه 5G است که به مزیتی رقابتی برای آن تبدیل خواهد شد.

از نظر تصویربرداری دوربین اصلی سه گانه به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی واید، ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده که ماکرو یا عمق سنج بودن آن مشخص نیست. دوربین سلفی هم  ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی وان پلاس Z باید به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. این موبایل ظاهرا با قیمت ۳۳۱ دلار و از ۲۰ تیر به بازار عرضه شود. وان پلاس پیش از آن از یک تلویزیون ارزان‌قیمت رونمایی می‌کند که به شکل مستقیم برای رقابت با تلویزیون شیائومی طراحی شده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فراز
    فراز | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    جنس چینی همش جاسوس افزاره چه گرونش چه ارزون، پس آشغاله

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    قیمتش خوبه کاش وان پلاس وارد ایران میشد

مطالب پیشنهادی