ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موتورولا وان فیوژن پلاس معرفی شد؛ سلفی پاپ آپ و اسنپدراگون ۷۳۰

موتورولا از دومین گوشی خود با دوربین سلفی پاپ آپ به نام «موتو وان فیوژن پلاس» (+Moto One Fusion) رونمایی کرد. این محصول از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۳۳۹ دلار روانه بازار خواهد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

موتورولا از دومین گوشی خود با دوربین سلفی پاپ آپ به نام «موتو وان فیوژن پلاس» (+Moto One Fusion) رونمایی کرد. این محصول از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۳۳۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

موتو وان فیوژن پلاس از نمایشگر تمام صفحه ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +1080p و با پشتیبانی از HDR10 برخوردار است. دوربین سلفی همانند موتو وان هایپر در لبه بالایی گوشی پنهان شده و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

موتو وان فیوژن پلاس با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد

در پنل پشتی و در کنار حسگر فیزیکی اثر انگشت، دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و طراحی کواد بیر برای عملکرد بهتر در محیط‌های کم نور به چشم می‌خورد. سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۸ درجه، حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج، مجموعه دوربین را تکمیل می‌کنند.

موتو وان فیوژن پلاس به چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۳۰ مجهز شده که نسبت به چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۷۵ به کار رفته در موتو وان هایپر، پیشرفت داشته است. این مدل از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا ۱ ترابایت با کارت حافظه microSD) برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسلات سیمکارت هیبریدی، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و گیرنده رادیو FM اشاره کرد. متاسفانه خبری از NFC نیست.

موتو وان فیوژن پلاس از باتری ۵ هزار میلی آمپری ساعتی بهره مند است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی کرده و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. برای مقایسه موتو وان هایپر در اروپا و آمریکای شمالی به ترتیب از شارژ سریع ۲۷ و ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند البته باتری آن ظرفیت کمتری (۴ هزار میلی آمپر ساعت) نسبت به وان فیوژن پلاس دارد.

موتو وان فیوژن پلاس از اواخر ماه جاری میلادی در رنگ‌های سفید و آبی با قیمت ۳۳۹ دلار در اروپا به بازار عرضه خواهد شد. موتورولا هنوز برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در ایالات متحده ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی