ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داستان موفقیت اولین میلیاردرهای بیت کوین فیلم می‌شود

دوقلوهای وینکلواس که با خرید بیت کوین میلیاردر شدند، قصد دارند با همکاری رییس سابق کمپانی برادران وارنر، کتاب «میلیاردرهای بیت کوین» را به پرده نقره‌ای بیاورند. «گرگ سیلورمن»، مالک کمپانی «Stampede Ventures» و رییس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

دوقلوهای وینکلواس که با خرید بیت کوین میلیاردر شدند، قصد دارند با همکاری رییس سابق کمپانی برادران وارنر، کتاب «میلیاردرهای بیت کوین» را به پرده نقره‌ای بیاورند.

«گرگ سیلورمن»، مالک کمپانی «Stampede Ventures» و رییس سابق کمپانی برادران وارنر، فیلمی با اقتباس از کتاب پرفروش «میلیاردرهای بیت کوین» (Bitcoin Billionaires) تهیه می‌کند.

بر اساس گزارشی که در مجله Deadline منتشر شده، سیلورمن و «جان برگ»، که سابقه فعالیت در آثار پرفروشی همچون «Wonder Woman» و «Aquaman» را در کارنامه دارد، تهیه کنندگی فیلم را بر عهده خواهند داشت.

«بن مزریچ» (Ben Mezrich) سال ۲۰۱۹ و پس از میلیاردر شدن دوقلوهای وینکلواس، کتاب «میلیاردرهای بیت کوین» را به رشته تحریر درآورد. این نویسنده کتاب پرفروش دیگری به نام «میلیاردر تصادفی» را نیز نوشته که سبب معروفیت دوقلوهای وینکلواس شد و فیلم «شبکه اجتماعی» نیز از آن الهام گرفته است.

مزریچ در این کتاب به دعوای حقوقی دوقلوهای وینکلواس با مارک زاکربرگ پرداخته که مدعی شده‌اند ایده اصلی فیسبوک متعلق به آن‌ها بوده است. دادگاه سرانجام با پرداخت ۶۵ میلیون دلار به این دو برادر پرونده را مختومه اعلام کرد.

مزریچ در کتاب میلیاردرهای بیت کوین ادامه سفر پر فراز و نشیب دوقلوهای وینکلواس را بازگو می‌کند و به برنده شدن این دو برادر در دعوای حقوقی با فیسبوک در ژوئن ۲۰۱۱، تا سرمایه گذاری ۱۱ میلیون دلاری آن‌ها در بیت کوین در سال ۲۰۱۳ و تبدیل شدن به اولین میلیاردهای ارز دیجیتال دنیا پرداخته است.

سیلورمن می‌گوید ایده ساخت فیلم پس از خواندن کتاب با پسرش به ذهن او خطور کرده است. او می‌گوید پس از تمام کردن کتاب به این نتیجه رسید که از روی داستان رستگاری تایلر و کامرون که با قلم اعجاب انگیز مزریچ نوشته شده، می‌توان یک فیلم عالی ساخت. وی افزود: «این فیلم ترکیبی از راکی ۲ و وال استریت است که در دنیای آن کارکترهای منحصر به فرد و مجذوب کننده ایفای نقش می‌کنند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی