حضور کیم جونگ اون در نشست حزب کارگران کره شمالی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی

حضور کیم جونگ اون در نشست حزب کارگران کره شمالی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی

روز گذشته کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بعد از غیبتی دو هفته ای نشستی با اعضای حزب کارگر کره شمالی داشت و با وجود آنکه تصاویر نشان دهنده سلامت او هستند اما فاصله دو متری او با اعضای حزب بسیار خبرساز شده است.

طی یک ماه گذشته خبرهای پراکنده ای مبنی بر ابتلای رهبر کره شمالی به یک بیماری جدی منتشر شد و حالا فاصله دو متری او با اطرافیانش در نشست اخیر حزب کارگران کره شمالی گمانه زنی ها در رابطه با ابتلای احتمالی وی به کووید ۱۹ را تقویت می کند.

کره شمالی هنوز به طور رسمی خبری دال بر شناسایی موارد ابتلا به کرونا ویروس جدید منتشر نکرده است اما فاصله دو متری کیم جونگ اون تا اطرافیانش در نشست روز گذشته صحت این ادعاها را زیر سوال می برد. نکته جالب در این تصاویر آن بود که باقی اعضای حزب بسیار نزدیک به هم نشسته بودند که این دو نکته را نشان می دهد:

  • یا رهبر کره شمالی مشکوک به ابتلا به کروناست
  • یا اینکه برای محافظت از سلامت او در برابر این ویروس چیدمان سالن نشست به این شکل درآمده

حزب کارگران کره شمالی

برخی خبرنگاران مدعی شده بودند دو ماه پیش که کیم جونگ اون در مجامع عمومی ظاهر نمی شد تحت یک عمل جراحی سخت قرار گرفته بود و در اثر این جراحی جانش را از دست داده بود. او حتی در رویداد ملی موسوم به روز خورشید که به مناسبت تولد پدربزرگش در این کشور جشن گرفته می شود نیز ظاهر نشد که همین مساله شایعات مرگ او را تقویت کرد. همچنین مجسمه ها و تصاویر او نیز در برهه ای از سطح پیونگیانگ جمع آوری شد.

در عکس هایی که از نشست دیروز حزب کارگر کره شمالی منتشر شده کیم جونگ اون در وضعیت خوبی به سر می برد. گفته می شود این دیکتاتور پارانوئید در ماه آوریل سوار بر قطار شخصی خود از پیونگیانگ پایتخت کره شمالی به سمت استان Wonsan-Kalma peninsula رفته و این دو ماه را در ویلای خصوصی اش اقامت داشته است.

گزارشات به دست آمده از کره جنوبی در زمان غیبت کیم جونگ اون (که علاوه بر اضافه وزن دچار بسیاری بیماری های مرتبط با تغذیه هم هست) حکایت از آن دارد که او بعد از غش کردنش حین پیاده روی در دوازدهم آوریل امسال تحت عمل قلب قرار گرفته است.

در نشست روز گذشته کیم جونگ اون روی موضوع اقتصاد داخلی کره شمالی  تمرکز کرد و به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل کلیدی پیش رو برای توسعه اقتصاد این کشور منزوی و بهبود استانداردهای زندگی مردم پرداخت.

۲ نظر

ورود

  • مهدی خرداد ۱۹, ۱۳۹۹

    اگر وقت کردید یک خبر هم از دستمزد ۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان! ویلموتس سرمربی ایران هم بزارید .
    دستمزدی که برابر حقوق قانون کاری ۱۰۰۰ کارگر برای ۱۰۰ سال است .

  • myers خرداد ۱۹, ۱۳۹۹

    این کپیشه. از دندوناش مشخصه. چین باید رو دندونای این کار کنه.