ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
تکنولوژی

رونمایی از گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی واچ ۳ همزمان با گلکسی نوت ۲۰

در حالی که در گذشته یک رسانه کره‌ای از معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد خبر داده بود، گزارشی جدید به این موضوع اشاره دارد که سامسونگ در این مراسم از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

در حالی که در گذشته یک رسانه کره‌ای از معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد خبر داده بود، گزارشی جدید به این موضوع اشاره دارد که سامسونگ در این مراسم از گلکسی زد فلیپ 5G و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ نیز رونمایی خواهد کرد.

بر اساس اعلام رسانه کره‌ای «The Korea Herald»، سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲، گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی واچ ۳ پرده برمی‌دارد. علاوه بر این رسانه، افشاگر معروف، «جان پروسر» نیز خبر از معرفی گلکسی زد فلیپ 5G در تاریخ ۱۵ مرداد داده است. به اعتقاد پروسر، گوشی‌های جدید سامسونگ از تاریخ ۳۰ مرداد قابل خریداری خواهند بود.

در حالی به معرفی گلکسی زد فلیپ 5G اشاره شده که اطلاعاتی پیرامون مشخصات فنی آن افشا نشده است. اوایل سال جاری میلادی این شرکت کره‌ای از دومین گوشی انعطاف پذیر خود با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی کرد. برخی شنیده‌ها حاکی از این هستند که نسخه 5G این گوشی تاشو در نسخه پایه به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و در رنگ جدید قهوه‌ای نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود سامسونگ در مراسم خود از گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، نسخه استاندارد این گوشی هوشمند به صفحه نمایش تخت ۶.۴ اینچی سوپر امولد مجهز می‌شود و مدل پلاس از نمایشگر خمیده ۶.۹ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد که احتمالا رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

انتظار می‌رود باتری مدل استاندارد و پلاس به ترتیب ظرفیتی برابر با ۴۳۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشند. شنیده‌ها به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی نوت ۲۰ پلاس و فوکوس لیزری اشاره می‌کنند. گزارش‌های منتشر شده پیرامون گلکسی فولد ۲ خبر از نمایشگر ۷.۷ اینچی آن داده‌اند و این احتمال وجود دارد که نسخه لایت آن نیز وارد بازار شود. انتظار می‌رود مراسم آنلاین معرفی محصولات جدید سامسونگ در پلتفرم‌های مختلف قابل مشاهده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی