ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مادربرد ایسوس
تکنولوژی

ایسوس از مادربردهای سری Z490 در ایران رونمایی کرد

در یکشنبه‌ای که گذشت دفتر ایسوس در ایران در رویدادی که به شکل زنده پخش شد از مادربردهای سری Z490 خود در کنار برخی محصولات دیگر رونمایی کرد. در این رویداد «امیر درودگریان»،‌ مدیر توسعه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۰

در یکشنبه‌ای که گذشت دفتر ایسوس در ایران در رویدادی که به شکل زنده پخش شد از مادربردهای سری Z490 خود در کنار برخی محصولات دیگر رونمایی کرد.

در این رویداد «امیر درودگریان»،‌ مدیر توسعه بازار بخش قطعات دفتر ایسوس در ایران از عرضه محصولات این برند در ایران گفت: «ایسوس مجدداً مانند گذشته به عنوان فعال ترین برند حوزه سخت افزار، همواره در تلاش است تا آخرین محصولات تولید شده و فناوری های روز را همانند سایر کشورهای جهان، همزمان با عرضه جهانی در اختیار هموطنان ایرانی خود قرار دهد».

مادربرد ایسوس

در این رویداد مادربرد ROG MAXIMUS XII معرفی شد که قدرتمندترین مادربرد از سری ROG‌ ایسوس به حساب می‌آید. مدار تغذیه این مادربرد باز طراحی شده و به لطف پدهای حرارتی جدید و نیز هیت‌سینک های حجیم و بزرگ که توسط لوله های حرارتی به جای جای مادربرد متصل هستند خنک سازی قطعات بهبود یافته است.

از ویژگی‌های دیگر مادربردهای ایسوس Ai Overclocking است که با استفاده از آن با ملاک قرار دادن میزان کیفیت تراشه پردازنده و قدرت خنک سازی خنک کننده سیستم، پارامترهای اورکلاکینگ به بهترین شکل ممکن تنظیم می‌شود تا سیستم با بالاترین فرکانس و کمترین ولتاژ به طور خودکار اورکلاک شود یا تنظیمات را برای اورکلاکرهای حرفه‌ای ساده‌تر کند. ویژگی Ai Cooling با ملاک قرار دادن مکان‌های گرم سیستم، فن‌ها را به منظور بهینه بودن سیستم خنک‌سازی کالیبره کرده و پس از آن بنا به نیاز بخش گرم سیستم، میزان گردش فن‌ها و پمپ خنک کننده آبی مدیریت می‌شود. ویژگی Ai Network نیز به صورت هوشمند و با در نظر گرفتن نوع کاربری سیستم، ترافیک شبکه را مدیریت کرده و بر حسب اولویت کاربر، بسته‌های اطلاعات را ارسال یا دریافت می‌کند.

مادربرد ایسوس

از دیگر قابلیت‌های مادربردهای گیمینگ جدید سری Z490 ایسوس، سازگاری با شبکه بی سیم جدید WiFi 6 و شبکه کابلی ۱۰ و ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه است که به گیمرها وعده حل مشکل پهنای باند شبکه را می‌دهد.

در رویداد ایسوس همچنین مادربردهای ROG MAXIMUS XII EXTREME ،ROG MAXIMUS XII FORMULA و ROG STRIX Z490-E GAMING معرفی شدند. در نهایت نوبت به معرفی مادربردهای سری TUF GAMING Z490 رسید. ایسوس در این نسل از مادربردها، مدار چاپی شش لایه به همراه 2 اونس مس اضافه در بین لایه‌های PCB را در نظر گرفته که در کنار دوام بالاتر و عملکرد بهتر قطعات، کارکرد خنک‌تر مادربرد را به همراه دارد. کارت صوتی حرفه‌ای در کنار پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 با فرکانس و حجم بالا از دیگر خصوصیات نسل جدید است. کارت شبکه گیمینگ حرفه‌ای نیز در این مادربردها به کار گرفته شده تا تقریباً همه نیازهای گیمرها با بودجه‌ای متوسط تامین شود.

مادربرد ایسوس

مادربردهای سری جدید ProArt ایسوس از محصولات رونمایی شده دیگر بودند. این سری با هدف کاربران حرفه‌ای، طراحان، تصویرسازان و مهندسان طراحی و تولید شده است. از مشخصات این سری دو پورت تاندربولت ۳، کارت شبکه اترنت HYPER 10G، مدار تغذیه 12+2 DrMOS و نرم افزار ProArt Creator Hub است. مادربردهای سری Prime هم از محصولات معرفی شده دیگر بودند.

مادربرد ایسوس

«سعید مسلمی»، مدیر روابط عمومی بخش قطعات ایسوس همچنین از جایگاه برند ایسوس در ایران گفت: «در حال حاضر ایسوس کاملترین برند سخت افزاری بازار ایران است. مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور، انواع درایوهای نوری، محصولات شبکه، محصولات رده سرور و ایستگاه کاری از دیرباز به صورت رسمی وارد کشور می‌شد، اما اکنون محصولات جدید سبد کالای گیمینگ این برند نیز به صورت دائم در کشور توزیع می‌گردد. هم اکنون تمام مدل‌های خنک کننده AiO، انواع پاورهای گیمینگ و مدل‌های جدید کیس‌های گیمینگ این کمپانی در کشور با گارانتی رسمی موجود است».

مادربرد ایسوس

کیس گیمینگ جدید ROG STRIX Helios با فرم فاکتور Mid-Tower ATX یکی از محصولات عرضه شده است. ایسوس در سه طرف این کیس از شیشه حرارت دیده استفاده کرده و نورپردازی Aura Sync با قابلیت شخصی سازی را برای این محصول در نظر گرفته است. کاربران همچنین می‌توانند کارت گرافیک را به دو صورت عمودی یا افقی در کیس نصب کنند. ایسوس همچنین برای فن‌های کیس کم نگذاشته و ROG STRIX Helios را به سه فن ۱۴۰ میلیمتری در جلوی و یک فن ۱۴۰ میلیمتری دیگر در قسمت پشتی مجهز کرده است. اسکلت این کیس هم از آلیاژ الومینیوم ساخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • moeinsafir
    moeinsafir | ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

    این همه مانور تبلیغاتی زمانی بدرد میخوره که بشه راحت خریدش . این سیستم رو بخوایم جمع کنیم دستکم ۴۰ و ۵۰ میلیون پیاده میشیم

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

    مگه تحریم نیستیم ایسوز چطور تو ایران رونمایی کرده محصول جدید

    • VDIEX
      VDIEX | ۲۶ دی ۱۳۹۹

      ایسوس هست اسمش

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

    مگه ما تحریم نیستیم داستان چیه ایسوز اونم تو ایران آمده محصول جدید رونمایی کرده ؟؟ توسط آمریکا جریمه نمیشه ایسوز تحریم نقص کرده

  • Mohammad Kadkhodaee
    Mohammad Kadkhodaee | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

    معلوم نیس قیمتش چقدر باشه

مطالب پیشنهادی