ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایداری شبکه ایرانسل با وجود وقوع زلزله در بیرم

زلزله‌های ناگوار دیشب که در استان فارس و در محدوده شهر بیرم رخ داد، نگرانی‌های زیادی برای آحاد جامعه ایجاد کرده و در این بین نگرانی پیرامون از بین رفتن راه‌های ارتباطی ساکنین این مناطق ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱

زلزله‌های ناگوار دیشب که در استان فارس و در محدوده شهر بیرم رخ داد، نگرانی‌های زیادی برای آحاد جامعه ایجاد کرده و در این بین نگرانی پیرامون از بین رفتن راه‌های ارتباطی ساکنین این مناطق نیز از همان دقایق ابتدایی زلزله وجود داشت. ایرانسل اعلام کرده که با پایش ۲۴ ساعته شبکه خود، تمامی راه‌های ارتباطی این اپراتور در این منطقه زلزله‌زده پایدار هستند.

ایرانسل در متن بیانیه‌ای که منتشر ساخته تاکید کرده با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

زلزله‌های شب گذشته، سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، در محدودۀ شهر بیرم در استان فارس و در عمق ۱۰ و ۱۱ کیلومتری زمین روی داده‌اند.

شایان ذکر استایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ‌شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Czif
    Czif | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

    انتظار داشتم بگه حداقل تا 24 ساعت اینده تمامی تماس های مربوط به این منطقه رایگانه... این یکی از کار هایی که شرکت های بزرگ برای جلب رضایت مشتری و همچنین تبلیغ خودشون انجام میدن اینکاره

    • Me
      Me | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

      اینجا لطف میکنن اعلام میکنن ما ایندفعه قطع نشديم

    • Me
      Me | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

      اینجا لطف میکنن اعلام میکنن ما ایندفعه قط.ع نشديم

مطالب پیشنهادی