ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارکنان مایکروسافت خواستار لغو قراردادهای این کمپانی با پلیس شدند

در نامه‌ای جدید خطاب به رهبر اجرایی مایکروسافت، گروهی از کارکنان از این شرکت درخواست کردند که قراردادهای خود با پلیس را لغو کند. این نامه توسط یک گروه فیسبوکی از کارکنان جوان این شرکت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

در نامه‌ای جدید خطاب به رهبر اجرایی مایکروسافت، گروهی از کارکنان از این شرکت درخواست کردند که قراردادهای خود با پلیس را لغو کند.

این نامه توسط یک گروه فیسبوکی از کارکنان جوان این شرکت منتشر شده و در آن مدیرعامل مایکروسافت، «ساتیا نادلا» و معاون اجرایی، «کورت دلبن» به صورت مستقیم مورد خطاب قرار گرفته‌اند. این گروه فیسبوک که هم اکنون نزدیک به ۱۰ هزار عضو دارد، در گذشته نیز دست به اقدامات مشابه زده بود.

در میان درخواست‌های این گروه، در این نامه از مایکروسافت خواسته شده که قراردادهای خود با آژانس‌های اجرای قانون را لغو و از جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» در سیاتل حمایت کند. کارکنان در این نامه از مدیران اجرایی درخواست کرده‌اند که انتظارات خود از میزان کار کارکنان را کاهش دهند و به علت شیوع ویروس کرونا و تظاهرات به مرگ «جورج فلوید»، تعداد روزهای کاری را به چهار روز در هفته کاهش دهند.

مایکروسافت

در این نامه به تعدادی از خشونت‌های محلی پلیس اشاره شده و از همکاران، مدیران و رهبرانی که خارج از سیاتل نیز زندگی می‌کنند درخواست شده که این خلا را پر کنند و خشونت پلیس در این ناحیه را آشکار سازند. در این نامه نوشته شده:

«ما هرچه سریع‌تر به آگاهی و همدلی در تمام سطوح مدیریتی نیاز داریم تا وظیفه آموزش همکاران روی شماری از ما که در میان امنیت عمومی و بحران سلامت روانی گیر افتادیم، سنگینی نکند.»

هفته گذشته ساتیا نادلا در نامه‌ای به کارمندان از برنامه‌های این شرکت برای پاسخ به بی‌عدالتی نژادی موجود سخن گفت. نادلا به بررسی این شرکت و همچنین بهبود عملکردش در این زمینه اشاره کرد. در این نامه مدیرعامل مایکروسافت متعهد شد که ۱.۵ میلیون کمک مالی بیشتر به ۶ طرح عدالت نژادی و اصلاحات پلیس شامل «صندوق آزادی مینه‌سوتا»، بنیاد «جان سیاه‌پوستان مهم است» و پروژه «بی‌گناهی» پرداخت ‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

    چقدر دموکراسی‌ دارن با پلیس قطع همکاری می‌کنن بدون اینکه عواقبی داشته باشه بدون اینکه ترسی داشته باشن

مطالب پیشنهادی