ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو پروژکتور ال جی PH30N معرفی شد؛ سینمای قابل حمل به قیمت ۴۰۰ دلار

ویدیو پروژکتورهای خانگی برای کسانی هستند که تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ را ترجیح داده، ولی نمی‌خواهند برای تلویزیون‌های بزرگ هزینه گزاف بپردازند. ال جی برای این دسته از افراد ویدیو پروژکتور جدیدی از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

ویدیو پروژکتورهای خانگی برای کسانی هستند که تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ را ترجیح داده، ولی نمی‌خواهند برای تلویزیون‌های بزرگ هزینه گزاف بپردازند. ال جی برای این دسته از افراد ویدیو پروژکتور جدیدی از سری Cinebeam رونمایی کرده که با قیمت ۴۰۰ دلار یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات بازار به شمار می‌رود.

ویدیو پروژکتور ال جی PH30N مشابه دیگر پروژکتورهای سری Cinebeam از جمله HU70, HU80 و JU85 بوده، ولی رزولوشن کمتری نسبت به آن‌ها دارد. این پروژکتور رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را در سایز حداکثر ۱۰۰ اینچ ارائه کرده و نهایت روشنایی آن ۲۵۰ لومنز اعلام شده است.

ویدیو ژروزکتور ال جی PH30N

با توجه به اینکه برخی پروژکتورهای سری Cinebeam مثل LG HU80 و LG HU85 به ترتیب ۲ هزار و ۴۰۰ و ۶ هزار دلار قیمت دارند، خریدار می‌تواند با پرداخت کمتر و چشم پوشی از رزولوشن 4K، لذت استفاده از پروژکتور را با هزینه کمتر تجربه کند.

یکی دیگر از نقاط قوت پروژکتور ال جی PH30N این است که با اتکا به باتری داخلی تا دو ساعت بدون منبع تغذیه خارجی قابل استفاده بوده و به خاطر وزن بسیار کم (حدود ۵۰۰ گرم)، به راحتی قابل حمل است. همچنین از قابلیت آینه کردن نمایشگر گوشی و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

ال جی می‌گوید طول عمر لامپ LED این پروژکتور ۳۰ هزار ساعت است که تا مدت‌ها برای تماشای فیلم در دوران کرونا و پسا کرونا کافی خواهد بود.

پروژکتور ال جی PH30N از هم اکنون از سایت سازنده کره‌ای با قیمت ۴۰۰ دلار قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی