ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی P40 پرو در تست مقاومت چه عملکردی دارد؟ [تماشا کنید]

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از P40 پرو به عنوان یکی از قدرتمندترین پرچمدارهای خود رونمایی کرد و حالا نوبت به تست مقاومت این گوشی رسیده است. این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمدارهای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از P40 پرو به عنوان یکی از قدرتمندترین پرچمدارهای خود رونمایی کرد و حالا نوبت به تست مقاومت این گوشی رسیده است.

این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمدارهای موجود در بازار بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی دارد. در حالی که نوع محافظ نمایشگر اعلام نشده، این دستگاه در تست مقاومت «JerrryRigEverthing» در سطح ۶ دچار خط و خش می‌شود و در سطح ۷ شاهد شیارهای عمیق‌تر روی این پنل هستیم.

صفحه نمایش AMOLED مورد استفاده در هواوی P40 پرو که توسط شرکت BOE تولید شده، در تست حرارت عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهد. در حالی که اکثر پنل‌های LCD و AMOLED در این آزمایش پس از مدت کوتاهی به حالت اولیه بازمی‌گردند، پرچمدار هواوی آسیب دائمی می‌بیند.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ بدنبال استفاده از پنل‌های BOE در گوشی‌های سری گلکسی S21 بوده اما در نهایت این پنل‌ها نتوانستند در زمینه کیفیت عملکرد مناسبی از خود نشان دهند و به همین علت شاهد حضور آن‌ها در پرچمدارهای آینده سامسونگ نخواهیم بود. علاوه بر سامسونگ، اپل نیز از پنل‌های BOE در آیفون استفاده نخواهد کرد.

یکی از تست‌های JerrryRigEverthing، بررسی مقاومت دستگاه در برابر خم شدن است. پرچمدار هواوی این مرحله را با موفقیت پشت سر می‌گذارد و شاهد مشکلی در آن نیستیم. در حالت کلی هواوی P40 پرو جان سالم از تست مقاومت بدر می‌برد.

این گوشی هوشمند هواوی به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده که برای مثال می‌توان به چیپست Kirin 990 5G، رم ۸ گیگابایتی، ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0، دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۵۰، ۱۲، ۴۰ مگاپیکسلی و ToF 3D، دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی و IR ToF 3D و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی اشاره کرد.

هواوی P40 پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ یورو در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد. در نهایت باید به عدم پشتیبانی این دستگاه از سرویس‌های گوگل اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی