ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوار وضعیت
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Super Status Bar؛ نوار وضعیت اندروید در کنترل کامل شما

ممکن است به دلایل مختلف از نوار وضعیت گوشی‌تان راضی نباشید. شاید ظاهرش از نظرتان قدیمی باشد، یا دوست داشته باشید وظایف بیشتری برایتان انجام دهد. اگر جزو کاربران حرفه‌ای اندروید هستید می‌توانید برای بهره‌مند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

ممکن است به دلایل مختلف از نوار وضعیت گوشی‌تان راضی نباشید. شاید ظاهرش از نظرتان قدیمی باشد، یا دوست داشته باشید وظایف بیشتری برایتان انجام دهد. اگر جزو کاربران حرفه‌ای اندروید هستید می‌توانید برای بهره‌مند شدن از یک سری امتیازات ویژه در نوار وضعیت اپلیکیشن Super Status Bar را استفاده کنید.

این اپلیکیشن 3.5 مگابایتی آنقدر امکانات مختلفی به نوار وضعیت اندروید اضافه می‌کند که این بخش را مثل موم کف دستتان بگیرید. از تغییر شکل و رنگ نوار گرفته تا پشتیبانی از ژست‌های حرکتی، تنظیم نور نمایشگر و تنظیم صدا گزینه‌هایی هستند که با نصب Super Status Bar می‌توانید در اختیار داشته باشید. فقط کافیست دسترسی لازم را به هر بخش بدهید.

نوار وضعیت

امکانات اصلی Super Status Bar در شش دسته مجزا ارائه شده‌اند که برای هر دسته، دسترسی خاصی را باید به سیستم عامل بدهید. این هم از جهاتی خوب است و هم بد، خوب از این بابت که کنترل کاملی روی نوار وضعیت خواهید داشت و بد از این بابت که در راه‌اندازی اولیه اپ لازم است به دسترسی‌های نسبتا زیادی رسیدگی کنید. البته این میزان دسترسی‌ برای یک اپلیکیشن ایجادکننده تغییر در فایل‌های سیستمی غیرمنطقی نیست.

با نصب این محصول می‌توانید نوار وضعیت اندروید را به یک مرکز فرماندهی مهم تبدیل کنید. مهم از این جهت که خیلی کارهای مهم را می‌توانید به همین نوار وضعیت بسپارید، از جمله قفل کردن صفحه و باز کردن اپ‌ها و گرفتن اسکرین‌شات و تنظیم نور صفحه با ژست حرکتی. این یکی از لذت‌بخش‌ترین امکانات Super Status Bar است که اجازه می‌دهد برای کارهای مختلف ژست حرکتی خاصی در نظر بگیرید و مطابق سلیقه‌تان شخصی‌سازی کنید.

به شخصه کم و زیاد کردن صدا یا نور صفحه با کشیدن انگشت روی نوار وضعیت را یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای این اپ یافتم. برای شیفتگان تغییر ظاهری هم Super Status Bar مملو از قابلیت‌های هیجان‌انگیز است. اگر تمایل داشته باشید قادرید نوار وضعیت پیش‌فرض اندروید را به نوار MIUI 11 یا حتی iOS 13 تغییر بدهید. امکان رنگ‌‌آمیزی این قسمت (البته به صورت محدود) هم وجود دارد.

حس می‌کنید یک آیکن برای پیش‌نمایش نوتیفیکیشن‌های‌ دریافتی کافی نیست؟ ایرادی ندارد. Super Status Bar با فعالسازی ویژگی Ticker Text پیش‌نمایش‌های کامل‌تر و حرفه‌ای‌تری از نوتیفیکیشن‌ها را در لبه تصویر به نمایش می‌گذارد. به طور مثال در عوض دیدن لوگوی توییتر به عنوان نوتیفیکیشن، می‌توانید از محتوای نوتیفیکیشن دریافتی هم با خبر بشوید.

نوار وضعیت

و در نهایت دو ویژگی دیگر هم هست که کاربردهای خاص خودشان را دارند. یکی نوار باتری که با حذف آیکن، میزان باتری باقی مانده گوشی را به شکل یک نوار نازک در بالاترین قسمت صفحه نشان می‌دهد و باعث می‌شود نوار وضعیت شما کمی خلوت‌تر باشد. یک سورپرایز ویژه هم امکان فعالسازی ویبره برای فشردن آیکن‌هاست.

Super Status Bar توسط یک توسعه‌دهنده مستقل طراحی شده اما آنقدر گزینه‌های شخصی‌سازی جور وا جوری جلوی دستتان می‌گذارد که بعضی لانچرهای بزرگ و مشهور هم ندارند. این تسلط بسیار بالا روی شخصی‌سازی نوار وضعیت و تغییر کاربری آن به یک مرکز فرماندهی مهم در اندروید، دلایل خوبی هستند که آن را روی گوشی نصب داشته باشید.

هر چند این را هم باید بدانید که ظاهرا اپلیکیشن با تمام دیوایس‌های اندروید سازگاری کاملی ندارد. بعضی کاربران گوشی‌های وان پلاس و شیائومی وجود باگ‌هایی را در عملکرد اپ گزارش داده‌اند. البته نکته خوب اینجاست که Super Status Bar را یک توسعه‌دهنده مستقل ساخته و ارتباط با او و گزارش مشکلات راحت‌تر از ارتباط با یک شرکت بزرگ انجام می‌شود.

بنابراین اگر مشکلی هم در اپلیکیشن دیدید احتمالا بتوانید با گزارش به توسعه‌دهنده سریع به مقصودتان برسید. Super Status Bar رایگان است و همین حالا می‌‌توانید از لینک‌های زیر دریافتش کنید.

Super Status Bar

Super Status Bar

سازنده: Tom Bayley قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

    یه نکته بگم، حالا که بحث اپلیکیشن هست
    با وجود اینکه در گوگل پلی و کافه بازار هیچ بروزرسانی وجود نداره برا بروز کردن...
    من دقیقا نمی دونم که مایکت انبوهی از بروزرسانی هارو از کجاش در میاره؟

مطالب پیشنهادی