ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دبیر اجرایی الکامپ: امکان برگزاری رویداد آنلاین در کنار نمایشگاه فیزیکی وجود دارد

دبیر اجرایی الکامپ خبر می‌دهد که امکان برگزاری آنلاین رویداد الکامپ در کنار برگزاری آن به صورت فیزیکی وجود دارد ولی اینکه این رویداد به طور کلی آنلاین برگزار شود، مساله‌ای نیست که شرکت‌ها با آن چندان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۲

دبیر اجرایی الکامپ خبر می‌دهد که امکان برگزاری آنلاین رویداد الکامپ در کنار برگزاری آن به صورت فیزیکی وجود دارد ولی اینکه این رویداد به طور کلی آنلاین برگزار شود، مساله‌ای نیست که شرکت‌ها با آن چندان موافق باشند.

«رضا حیدری» در پاسخ به این سوال دیجیاتو که آیا اساسا بهتر نبود الکامپ امسال به طور کلی به صورت آنلاین برگزار می‌شد می‌گوید که برپایی آنلاین چنین رویدادی پیش‌تر هم مطرح شده بود ولی این موضوع بنا به دلایل متعددی شدنی به نظر نمی‌رسد:

«خود کسب‌وکارها چندان موافق برگزاری آنلاین الکامپ نیستند، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در الکامپ حضور پیدا می‌کنند خودشان دارای سایت قدرتمندی هستند و هدفشان برای حضور در الکامپ، حضور فیزیکی و رو در رو شدن با مخاطبان است. آنها می‌خواهند در الکامپ به این تجربه دست پیدا کنند و بیشتر آنها در فضای آنلاین و مجازی، کارهای خودشان را پیش می‌برند و برپایی آنلاین چنین رویدادی چندان مقبول آنها نبوده و نیست.»

حیدری اما می‌گوید که با توجه به فراخوان زود هنگامی که توسط سازمان نصر برای شرکت در الکامپ ارائه شده، امکان ارائه پیشنهادات جدید از جمله برپایی آنلاین در کنار برپایی فیزیکی رویداد است. او تاکید دارد که دلیل زود اعلام شدن این فراخوان در شرایط کنونی همین بوده که بتوانند به تصمیم‌های درستی دست پیدا کنند:

«اساسا دلیل اینکه موضوع را زود اعلام کردیم این بود که بتوانیم انعطاف پذیری داشته باشیم و پیشنهادات مختلف را بررسی کنیم. تصور می‌کنم امکان برگزاری یک رویداد آنلاین نیز در کنار برپایی مراسم فیزیکی الکامپ به صورت آزمایشی شدنی خواهد بود. این دوره بهترین زمان و مناسب‌ترین وقت برای اجرا و پیاده‌سازی طرح آزمایشی برقراری آنلاین الکامپ است که به عنوان یک مکمل در کنار نمایشگاه اصلی برقرار باشد.»

دبیر اجرایی الکامپ معتقد است که استقبال خوب استارتاپ‌ها و تیم‌ها برای شرکت در مراسم فیزیکی الکامپ نشان می‌دهد که آنها با حضور فیزیکی رویداد موافق هستند و اجرا شدن آن به صورت صرفا آنلاین را موضوع مناسبی نمی‌دانند. او می‌گوید که آنها هر تصمیمی که ستاد کرونا بگیرد را اجرا می‌کنند و اگر بنا باشد که اجازه برپایی نمایشگاه داده نشود، آنها نیز پیرو این دستور خواهند بود.

حیدری همچنین اعلام کرد تا به امروز حدود ۲۸۰ شرکت برای الکامپ امسال ثبت نام کردند و تقاضا تقریبا ۲۸ هزار متر مربع است: «غرب نمایشگاه در اختیار الکامپ است و نمی‌توانیم این تعداد را در نمایشگاه جای بدهیم و پروتکل‌های بهداشتی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.»

به گفته برگزارکنندگان الکامپ، امسال سالنی به نام دولت الکترونیک وجود ندارد و دستگاه‌های دولتی نیز باید پروسه ثبت نام مستقل داشته باشند و با آنها مانند دیگر شرکت‌کنندگان رفتار خواهد شد.

پیش ثبت نام الکامپ ۹۹ از بیست خرداد ماه آغاز شده است و بر اساس آخرین خبری که سازمان نصر کشور ارائه کرده، این نمایشگاه در روزهای ۲۸ الی ۳۱ شهریور ماه امسال از صبح تا پایان ساعت اداری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های تهران برقرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی