ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرها و مشخصات گلکسی تب S7 از تبلتی قدرتمند و جذاب خبر می‌دهد

در دنیایی که تبلت‌های اندرویدی با کیفیت به سختی پیدا می‌شوند، سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگان آنهاست و حالا مشخصات و رندرهای تبلت بعدی این شرکت افشا شده است. سامسونگ خود را برای رونمایی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸

در دنیایی که تبلت‌های اندرویدی با کیفیت به سختی پیدا می‌شوند، سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگان آنهاست و حالا مشخصات و رندرهای تبلت بعدی این شرکت افشا شده است.

سامسونگ خود را برای رونمایی از گلکسی تب S7 و S7 پلاس آماده می‌کند اما از همین حالا رندرها و بخشی از مشخصات این دو تبلت افشا شده است. بر اساس بنچمارکی که از گلکسی تب S7 پلاس در «گیک بنچ» رویت شده این دستگاه به اندروید ۱۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. البته بعید نیست با پیکربندی‌های دیگری هم روانه بازار شود.

نکته جالبتر اشاره به مین بورد «kona» است که به معنی استفاده از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. پیش از این هم برخی گمانه‌زنی ها در مورد بکارگیری این تراشه به گوش می‌رسید. گیک‌بنچ به دیگر مشخصات  گلکسی تب S7 پلاس اشاره نکرده اما بر اساس شایعات این دستگاه با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، باتری ۹۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شبکه 5G از راه خواهد رسید.

گلکسی تب S7 احتمالا از نظر سخت افزار پردازشی تفاوتی با نسخه پلاس نخواهد داشت اما به عنوان نسخه کوچکتر با نمایشگر ۱۱ اینچی و باتری ۷۷۶۰ میلی آمپرساعتی به دست کاربران می‌رسد. در مورد تاریخ عرضه این محصولات حرفی به میان نیامده اما انتظار می‌رود طی ماه آینده یا در مرداد ماه شاهد آن باشیم.

در ادامه افشاگری‌های پیرامون تبلت‌های جدید سامسونگ OnLeaks@ و افشاگر تازه‌کار دیگری به نام Pigtou رندرهای سه بعدی گلکسی تب S7 را منتشر کرده‌اند که کم و بیش همان چیزی است که از یک تبلت سال ۲۰۲۰ انتظار می‌رود.

طراحی نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های اندک و دوربین دوگانه بی شباهت به آیپد پرو نیست. در پنل عقب و زیر دوربین تو رفتگی عمودی دیده می‌شود که احتمالا محل اتصال مغناطیسی قلم دیجیتال است. به گفته این افشاگران تب S7 ابعادی برابر با ۲۵۳.۷ در ۱۶۵.۳ در ۶.۳ میلیمتر خواهد داشت که از آیپد پرو ۱۱ اینچی امسال کمی باریکتر و کشیده‌تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    معلوم نیست قیمتش میخواد چند با‌شه
    همون تب آ 2016 رو باید زور بزنیم بگیریم

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    نسبت به اندازه باطری ضعیفی داره الان موبایل ۶ اینچی باطری ۵ هزار میلی آمپری داره این ۱۱ اینچ هست باید باطری حداقل ۹ هزار میلی آمپری داشته باشه

مطالب پیشنهادی