ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ استفاده از پرینتر را غیرممکن می‌کند

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ امنیت سیستم عامل مایکروسافت را افزایش می‌دهد، با این حال در این نسخه باگ‌هایی وجود دارد که امکان استفاده از پریتنر را غیرممکن می‌کند. مایکروسافت از تاریخ ۲۰ خرداد شروع به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ امنیت سیستم عامل مایکروسافت را افزایش می‌دهد، با این حال در این نسخه باگ‌هایی وجود دارد که امکان استفاده از پریتنر را غیرممکن می‌کند.

مایکروسافت از تاریخ ۲۰ خرداد شروع به انتشار بروزرسانی‌های KB4560960 و KB4557957 کرد و کاربران پس از دریافت آن‌ها، با مشکلاتی مواجه شدند. کاربران گزارش کرده‌اند که پس از نصب جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ نمی‌توانند با تعدادی از پرینترهای شرکت‌های اچ‌پی، کانن، پاناسونیک، برادر و ریکو کار کنند. برخی از کاربران از عدم امکان پرینت‌ نرم افزاری فایل‌ها با فرمت PDF خبر داده‌اند.

مایکروسافت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده که از این موضوع اطلاع دارد و آپدیت KB4557957 احتمالا عدم امکان پرینت فایل‌ها توسط برخی پرینترها را در پی دارد. این شرکت به کاربران هشدار داده که هنگام پرینت فایل موردنظر خود شاید با خطا روبه‌رو شوند و یا اینکه برنامه به صورت ناگهانی بسته شود و خروجی دریافت نکنند.

آپدیت ویندوز ۱۰

مایکروسافت خبر از این داده که شاید برنامه مورد استفاده توسط کاربران نیز به صورت اتفاقی بسته شود. در نهایت این شرکت اعلام کرده که این باگ‌ها ممکن است در پرینت نرم افزاری فایل‌ها با فرمت‌هایی مانند PDF نیز دردسر ایجاد کند.

این شرکت در حال کار روی این مشکل است و وعده داده که اطلاعات بیشتری پیرامون این باگ‌ها منتشر می‌کند. در حال حاضر دو راه‌حل برای کاربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، وجود دارد: آن‌ها می‌توانند درایو پرینتر خود را جایگزین و یا جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ را حذف کنند. اگر بدنبال حذف جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل مایکروسافت باشید، آپدیت‌های امنیتی را از دست می‌دهید.

این اولین باری نیست که در یک بروزرسانی باگ وجود دارد، در آپدیت گذشته نیز باگ‌هایی وجود داشت که مانع از دریافت آن توسط برخی از کاربران می‌شد و به همین علت مایکروسافت دسترسی به آن را متوقف کرد، البته امکان دریافت آن به صورت دستی وجود داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی