ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون‌های ۲۰۲۰
تکنولوژی

رندرها و تصاویر قالب آیفون ۱۲ افشا شد؛ طراحی مشابه آیفون ۴

اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و بر اساس جدیدترین تصاویر افشا شده، این محصولات مانند نسل کنونی آیپد پرو به لبه‌های تخت مجهز می‌شوند. در جدیدترین افشاگری که توسط حساب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و بر اساس جدیدترین تصاویر افشا شده، این محصولات مانند نسل کنونی آیپد پرو به لبه‌های تخت مجهز می‌شوند.

در جدیدترین افشاگری که توسط حساب توییتری «Apple Premium Reseller» صورت گرفته، قالب‌ها و همچنین طراحی CAD پرچمداران آینده اپل به چشم می‌خورند. قالب‌های یک دستگاه معمولا توسط سازندگان قاب به تولید می‌رسد تا بتوانند کیس‌های مناسب آن را تولید کنند. این قالب‌ها بر اساس شایعات و گزارش‌ها طراحی می‌شوند.

در صورتی که افشاگری اخیر صحت داشته باشد، گوشی‌های سری آیفون ۱۲ طراحی مشابه با آیفون ۴ و نسل جدید آیپد پرو خواهند داشت، البته این اولین باری نیست که گزارش‌ها به لبه‌های تخت پرچمداران آینده اپل اشاره می‌کنند.

منتظر رونمایی از چهار آیفون در ادامه سال جاری میلادی هستیم و در تصاویر منتشر شده نیز قالب چهار دستگاه به چشم می‌خورد. بر اساس گزارش‌ها، اپل امسال از گوشی‌های آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی رونمایی می‌کند.

در طرح‌های CAD تنها یک آیفون وجود دارد که به دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED مجهز شده است. اگرچه مدل این دستگاه مشخص نشده، اما انتظار می‌رود با یکی از نسخه‌های پرو گوشی‌های آینده اپل روبه‌رو باشیم.

تمام قالب‌ها به چهار حفره در برش نمایشگر خود مجهز شده‌اند که انتظار می‌رود برای دوربین سلفی و سنسورهای نور و مجاورت باشد. در این برش یک شکاف برای اسپیکر مکالمه نیز وجود دارد. کوچکترین دستگاه موجود در این تصویر که انتظار می‌رود آیفون ۱۲ باشد، یک حفره در بالای اسپیکر مکالمه خود دارد.

اگرچه تا زمان رونمایی از محصولات جدید اپل نمی‌توانیم به طراحی نهایی آن‌ها پی ببریم، اما اکثر گزارش‌ها و شایعات در ماه‌های اخیر به طراحی مشابهی اشاره دارند. بنابراین انتظار داریم که گوشی‌های جدید اپل به لبه‌های تخت مجهز شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی