ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودکارسازی امور با هزینه گزاف؛ سگ رباتیک اسپات با قیمت ۷۵ هزار دلار به بازار عرضه شد

ماه‌ها پس از عرضه محدود سگ رباتیک «اسپات»، شرکت «بوستون داینامیکس» این ربات چهارپای زرد و مشکی را به شکل عمومی عرضه کرد. حال شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای گزاف این ربات قابل تعلیم را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

ماه‌ها پس از عرضه محدود سگ رباتیک «اسپات»، شرکت «بوستون داینامیکس» این ربات چهارپای زرد و مشکی را به شکل عمومی عرضه کرد. حال شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای گزاف این ربات قابل تعلیم را صاحب شوند.

شرکت بوستون داینامیکس با انتشار ویدیویی از توانایی‌های سگ رباتیک اسپات، از عرضه تجاری این محصول با قیمت ۷۴ هزار و ۵۰۰ دلار خبر داد:

سازنده می‌گوید حدود ۱۵۰ واحد از سگ رباتیک اسپات را در زمان عرضه محدود این محصول در اختیار شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی قرار داده است. این ربات چهارپا عصای دست بسیاری از شرکت‌ها شده و توانایی انجام وظایف متعدد را دارد که نظارت بر رعایت فاصله گیری اجتماعی در پارک‌های سنگاپور تا کمک به پزشکان در معاینه از راه دور افراد مشکوک به کرونا و چوپانی، تنها چند مورد از آن‌ها هستند.

شرکت‌ها با پرداخت هزینه یاد شده می‌توانند کیت Explorer اسپات را خریداری کنند که شامل ربات، دو باتری، شارژر، کنترلر تبلت مانند و محفظه نگهدارنده می‌شود. خریدار توانایی سفارشی سازی این محصول با طیف متعددی از افزونه‌ها را دارد که شامل دوربین رنگی پانورامیک ۲۲ هزار دلاری و سنسور LiDAR هجده هزار دلاری می‌شوند که به اسپات در مسیریابی خودکار در محیط‌های وسیع کمک می‌کند. علاوه بر این امکان سفارش این محصول با توجه به نیاز شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی وجود دارد.

سگ رباتیک اسپات
در ساختمان سازی می توان از اسپات برای تصویربرداری ۳۶۰ درجه از محیط برای مشاهده پیشرفت کار استفاده کرد.

شرکت سازنده تأکید می‌کند که سگ رباتیک اسپات در حال حاضر برای استفاده توسط شرکت‌ها و «افراد تعلیم دیده و حرفه ای» طراحی شده و مجوز استفاده در خانه و در نزدیکی کودکان را ندارد. بنابراین کسانی که قصد دارند از این ربات به عنوان حیوان خانگی استفاده کنند باید فعلاً منتظر بمانند.

شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزار دلار سفارش خود برای خرید سگ رباتیک اسپات را ثبت کرده و شش تا هشت هفته بعد آن را تحویل بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

    ده سال دیگه شده ده میلیون

  • nemox
    nemox | ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

    با دلار 18 هزار تومنی میشه 1350000000 یعنی دیه ی تقریبا چهار تا آدم اینجا...

مطالب پیشنهادی