هر آنچه که باید در مورد ازدواج هافثور پی‌ یرشون و همسر دومش کلزی هنسون بدانید

هر آنچه که باید در مورد ازدواج هافثور پی‌ یرشون و همسر دومش کلزی هنسون بدانید

هافثور بیورنسون ،یا با تلفظ درست تر، هافثور پی‌ یرشون (Hafþór Björnsson) که در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نقش شخصیت کوهستان با آن هیکل تنومند را بازی کرد دو سال پیش با یک بلاگر به نام کلزی هنسون در ایسلند ازدواج کرد، ازدواجی که با استقبال طرفدارانشان در اینستاگرام مواجه شد. پی یرشون که قوی ترین مرد جهان بوده و به عنوان حوزه سبک زندگی و تناسب اندام فعالیت می کند با همسرش نزدیک به ۴۸ سانتیمتر اختلاف قد دارد.

همسر هافثور پی یرشون

قد هافثور پی یرشون حدود ۲۰۵ سانتیمتر و قد همسرش تنها ۱۶۲.۵ سانتیمتر است. همچنین وزن کلزی ۵۳ کیلوگرم و وزن پی یرشون ۲۰۰ کیلوگرم است که نشان از تفاوت تقریباً ۱۵۰ کیلوگرمی این زوج دارد. این دو معمولاً عکس هایی از خودشان را در شبکه های اجتماعی و به ویژه حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند که تفاوت فاحش بین قد آن ها را به نمایش می گذارد. این دو به تازگی صاحب یک فرزند پسر شده اند. کلزی در سال ۱۹۹۰ در آلبرتا، کانادا متولد شده و در سال ۲۰۱۴ در رشته ایمنی و سلامت شغلی از دانشگاه آلبرتا فارغ التخصیل شد.

همسر هافثور پی یرشون

او یک مدل و مربی تناسب اندام است و معمولاً همراه با همسر مشهورش در سالن ورزشی متعلق به پی یرشون (Thor’s Power Gym) ویدیوهای خود را ضبط کرده و تصاویری به اشتراک می گذارند. هنسون همچنین یک اینفلونسر، بلاگر و فعال اینترنتی است. این و هافثور برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در یک رستوران و زمانی که کلزی در یک کافه مشغول به کار بود با هم دیدار کرده و آشنا شدند. هنسون در سال ۲۰۱۲ به عنوان گارسن به این کافه رستوران پیوسته بود و همزمان در زمینه مشاوره ایمنی ساخت و ساز نیز فعالیت می کرد. در یکی از روزهای کاری اش بود که با پی یرشون که برای حضور در مسابقات محلی قوی ترین مردان جهان به فورت مک موری آمده بود روبرو شد.

همسر هافثور پی یرشون

کلزی خیلی زود متوجه شد که این مرد قوی هیکل همان کوهستان سریال بازی تاج و تخت است و از وی خواست که با او عکس بگیرد. بدین ترتیب از همان روز این دو رابطه نزدیکی را با هم شکل داده و اکنون دو سال از ازدواجشان می گذرد و حتی صاحب فرزند نیز شده اند. کلزی در کانال تلگرامی خود بیش از ۴۵۰ هزار فالوور دارد و در آن به طرفدارانش مشاوره تناسب اندام می دهد. آن ها اکنون در ایسلند و در یک آپارتمان همراه با سگشان که آستریکس نام دارد زندگی می کنند. هافثور پی یرشون برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان کشور شرکت کرده و قهرمان این مسابقات شد.

همسر هافثور پی یرشون

همسر هافثور پی یرشون    https://rooziato.com/1399247634/%d9%87%d8%a7%d9%81%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%86-%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%af%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%b4/

وی در سال های آتی چند بار عنوان قهرمانی قوی ترین مردان اروپا را بدست آورده و یک بار نیز به عنوان قوی ترین مرد جهان انتخاب شد. قبل از ورود به این عرصه، هافثور پی یرشون یک بسکتبالیست حرفه ای بود و در سال ۲۰۰۸ پس از ۴ سال بازی حرفه ای در ایسلند به دلیل مصدومیت های مکرر ناچار به کناره گیری از این ورزش شد. او متولد نوامبر ۱۹۸۸ در شهر ریکیاویک ایسلند است. لازم به ذکر است که وی از ازدواج قبلی خود با تلما استینمن صاحب یک دختر به نام ترزا لیف است.

بیشتر بخوانید: هافتور بیورنسون رکورد ددلیفت جهان را شکست؛ قدرت نمایی کوهستانِ بازی تاج و تخت

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • سجاد خرداد ۲۸, ۱۳۹۹

    فکر نمی کنید این عکس ها رو نباید در سایت تون منتشر کنید. ناسلامتی شما یک رسانه پربازدید تو این کشور هستید
    لطفا این مطالب رو زمانیکه کپی میکنید میارید حداقل عکس ها رو نیارید

    • اینجانب خرداد ۲۹, ۱۳۹۹

      کلا چیزی هست که شما جماعت ارزشی و تحریک نکنه؟
      چی تو کله شما کردن که با سوراخ پریز برق هم از راه به در میشین؟

      • تارا خرداد ۲۹, ۱۴۰۰

        والا…کم مونده بگن نفس نکشید یوقت کسی تحریک نشه

    • m خرداد ۳۱, ۱۳۹۹

      چقدر میتونه طرز فکر یه نفر کثیف باشه!!!