ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل از یک هاب USB-C برای پلتفرم های زوم و اسکایپ رونمایی کرد

در ماه های اخیر نرم افزار های ویدیو کنفرانس و جلسات از راه به خاطر شیوع کرونا ویروس محبوبیتی دو چندان پیدا کرده اند. از طرفی به لطف خانه نشینی کارمندان ادارات و سازمان ها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

در ماه های اخیر نرم افزار های ویدیو کنفرانس و جلسات از راه به خاطر شیوع کرونا ویروس محبوبیتی دو چندان پیدا کرده اند. از طرفی به لطف خانه نشینی کارمندان ادارات و سازمان ها کار از منزل نیز افزایش پیدا کرده است؛ لپ تاپ های متصل به انواع و اقسام لوازم جانبی حالا تصویر آشنای بسیاری از خانه هستند. با توجه به همین شرایط کمپانی دل بر آن شده تا با یک تیر دو نشان بزند و با ارائه یک آداپتور مولتی پورت که همزمان نقش اسپیکر را هم ایفا می کند اندکی کار را برای خانه نشین های عصر کرونا راحت کند.

در نگاه اول ممکن است تازه ترین اکسسوری دل را با یک اسپیکر هوشمند اشتباه بگیرید؛ البته چندان هم اشتباه نمی کنید چراکه این گجت نقش یک اسپیکر را هم برایتان ایفا خواهد کرد منتها از نوع غیر هوشمندش. این گجت دارای دکمه هایی در بخش بالایی بدنه اش است که امکان کنترل تماس از پلتفرم های ارتباطی یکپارچه نظیر زوم یا اسکایپ را فراهم می کند و به غیر از این مورد باقی قابلیت های این اسپیکر وابسته به کامپیوتری است که به آن متصل شده است.

این محصول که Mobile Adapter Speakerphone یا آداپتور اسپیکر سیار نام دارد به تنهایی کار خاصی انجام نمی دهد و همانطور که در بالا اشاره کردیم باید با استفاده از یک کابل USB-C (که میتوانید در مواردی که از دستگاه استفاده نمی کنید آن را به دور پایه اش بپیچید تا آداپتور شکل تر و تمیزتری داشته باشد) آن را به یک سیستم دسکتاپی یا لپ تاپ متصل کنید. بخش آداپتور دستگاه پورت هایی شامل HDMI و USB-A را برای اتصال لپ تاپ به مانیتورهای اکسترنال، کیبورد و یا ماوس فراهم می کند (البته اگر میتوانید تمام روز پای میز خود بنشینید).

دل اعلام کرده کاربران بدون نیاز به دانلود یا نصب درایور می توانند بلافاصله از اسپیکرفون آن استفاده نمایند اما مساله اینجاست که پشتیبانی این دستگاه از پلتفرم های ارتباطی یکپارچه چندان هم کامل نیست و صرفا زوم و اسکایپ سازمانی کلیه پیش نیازهای لازم را دارند و برنامه های دیگری نظیر گوگل میت، مایکروسافت تیمز یا اسلک پشتیبانی نمی شوند.

این محصول با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی