ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش ۱۲ درصدی صادرات جهانی ساعت‌های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۰ با وجود کرونا

شرکت تحقیقاتی Canalys آمار صادرات ساعت‌های هوشمند در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، صادرات ساعت‌های هوشمند در سه ماهه اول سال جاری میلادی با وجود تأثیر منفی شیوع ویروس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

شرکت تحقیقاتی Canalys آمار صادرات ساعت‌های هوشمند در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، صادرات ساعت‌های هوشمند در سه ماهه اول سال جاری میلادی با وجود تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر صنعت و کاهش مصرف گرایی، با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ مواجه شده است.

اپل با صادرات ۵.۲ میلیون واحد از انواع مدل‌های اپل واچ در فصل اول ۲۰۲۰، به جایگاه نخست جدول بزرگ ترین صادرکنندگان ساعت هوشمند در بازه یاد شده تکیه زده و ۳۶ درصد از سهم بازار را تصاحب کرده است. البته صادرات ساعت‌های هوشمند این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

آمار صادرات ساعت هوشمند در سه ماهه اول 2020

صادرات ساعت‌های هوشمند هواوی در سه ماهه اول سال جاری میلادی با رشد ۱۱۳ درصدی نسبت به بازه مشابه در سال قبل مواجه شده. این شرکت با صادر کردن ۲.۱ میلیون واحد ساعت هوشمند در بازه یاد شده، عنوان دومین صادرکننده بزرگ اسمارت واچ را به خود اختصاص داده و ۱۴.۹ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفته است.

سامسونگ که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ موفق به صادرات ۱.۲ میلیون ساعت هوشمند شده بود، در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۱.۸ میلیون از این دسته از محصولات را صادر کرده و در جایگاه سوم قرار گرفته است. گارمین و فیت بیت با صادرات ۱.۱ و ۰.۹ میلیون واحد ساعت هوشمند در فصل اول ۲۰۲۰، به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. صادرات محصولات گارمین ۳۹ درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل رشد داشته اما صادرات محصولات فیت بیت ۲۱ درصد افت داشته است.

در سه ماهه اول ۲۰۲۰، برای اولین بار کمتر از یک سوم صادرات ساعت‌های هوشمند به آمریکای شمالی اختصاص داشته است. تقاضا برای اپل واچ در بازارهای خارجی با رشد ثابت مواجه بوده اما فروش آن در اروپا و ایالات متحده کاهش داشته است. شرکت Canalys دلیل این موضوع را معطوف شدن توجه خریداران آمریکایی به ایرپاد در تعطیلات آخر سال می‌داند.

صادرات ساعت‌های هوشمند در چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ رشد ۶۶ درصدی داشته و محصولات سیمکارت خور شیائومی و اپل با استقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه شده‌اند. کارشناسان Canalys پیش بینی کرده اند رشد فروش ساعت‌های هوشمند در چین به خاطر استقبال خریداران از محصولات شیائومی، هواوی و اوپو در ماه‌ های آتی نیز ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی