بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۲۰

بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۲۰

عطر بهترین گزینه برای هدیه دادن به دیگران است. چه فرد دریافت کننده پدر شما باشد یا همسر یا دوستتان، عطر می تواند در موارد و مناسبت های مختلف به عنوان کادو به این افراد داده شود. اما باید بدانید که انتخاب بهترین عطر مردانه ساده نیست زیرا مردان در زمینه انتخاب عطر سلیقه های خاصی دارند. بهترین عطرهای مردانه سال ۲۰۲۰ که همگی از برندهای معتبر و شناخته شده هستند در ادامه مطلب به شما معرفی خواهند شد.

بهترین عطرهای 2020

۱- BURBERRY Brit Edu De Toilette

برخی عطرها مانند Burberry (خرید از دیجی کالا) به طور ویژه برای مردان پیچیده و دارای جذابیت ساخته شده اند. این عصر حسی از بلوغ و ریزبینی را به مرد بخشیده و همزمان بویی به شدت مردانه دارد. این عطر خیلی قوی نبوده و برای استفاده در محل کار ایده آل می باشد. برای مردان، این بو اورجینال و همزمان کمی گرم است.

بهترین عطرهای 2020

۲- Acqua Di Gio By Giorgio Armani

آیا دوست دارید احساس هیجان انگیز بودن در یک ساحل زیبا، با آن هوای تازه و آسمان آفتابی را داشته باشید؟ برای داشتن چنین حسی کافی است تنها مقدار کمی عطر Acqua Di Gio (خرید از دیجی کالا) زده و به سرعت خود را در آن محیط ساحلی بیابید. حس مرطوب اما همچنان شیرین این عطر روی پوست باعث شده که بسیاری از مردان بارها و بارها از این عطر استفاده کنند. حتی زنان نیز از بوی خوشایند و متفاوت این عطر لذت خواهند برد.

بهترین عطرهای 2020

۳- Kenneth Cole Reaction Cologne by Kenneth Cole

تابستان از آن فصل هایی است که انسان دوست دارد در تمام طول سال ادامه داشته باشد. برای مردان تنها استفاده از Kenneth Cole Reaction Cologne کافی است تا احساس زیبای یک عصر تابستانه را داشته باشند.

بهترین عطرهای 2020

۴- Nautica Voyage By Nautica

این عطر که یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه است که تجربه ای فراموش نشدنی را برای مردان ایجاد می کند. در یک روز آفتابی و گرم، این ادکلن می تواند به شما احساس تمیزی، تازگی و سرزندگی ببخشد. و در شب حس وحشی بودن، جذابت و قدرتمندی ایجاد خواهد کرد.

بهترین عطرهای 2020

۵- Hugo Boss Hugo: A Cool Perfume

این ادکلن با آن بوی کلاسیک و بی زمان خود هیچ وقت از مد نمی افتد. هر مدی که از این ادکلن خوشبو استفاده کند خیلی زود توجه دیگران را به خود جلب خواهد کرد. ادکلن Hugo Boss Hugo: A Cool Perfume (خرید از دیجی کالا) هر کسی را به دهه ۹۰ باز خواهد گرداند. بوی گل این ادکلن در ترکیب با ریحان باعث شده که هم تازه و هم کمی تند باشد.

بهترین عطرهای 2020

۶- Cool Water By Davidoff

بوی همیشگی عطر Cool Water By Davidoff (خرید از دیجی کالا) شما را برای مدت ها تازه و خنک نگه خواهد داشت. این عطر به طور خاص و ویژه برای کسانی که در کشورهای گرم و مرطوب زندگی می کنند ساخته شده است. حس و حال تند و فلفلی این عطر می تواند خیلی زود توجه دیگران را به خود جلب کند که آن را به گزینه ای مناسب برای یک شب فراموش نشدنی در کنار دوستان تبدیل کرده است.

بهترین عطرهای 2020

۷- Dolce & Gabbana By Dolce & Gabban

برند Dolce & Gabbana (خرید از دیجی کالا) یکی از بهترین عطرهای خود برای مردان را در سال جاری معرفی کرده است. تنباکو، پرتغال، لیمو و اسطوخودوس ترکیب است که مردانگی را فریاد می زند. قبل از قرار ملاقات های مهم تان از این عطر استفاده کرده و تاثیر باورنکردنی آن را بر طرف مقابل و اطرافیان تماشا کنید.

بهترین عطرهای 2020

۸- Usher For Men Eau De Toilette Spray

این اسپری که ترکیبی از  اسانس آناناس، فلفل سفید، درخت عنبر و گل شاه پسند است ترکیبی عجیب و غریب برای یک عطر مردانه به شمار می آید. این عطر متفاوت از برند Usher جذابیت مردانه که دوست دارد کنترل همه چیز در دست داشته باشد را فریاد می زند.

بهترین عطرهای 2020

۹- OBSESSION  by CALVIN KLEIN

این یکی نیز که از محبوب ترین عطرهای مردانه است که مردان را قدرتمند، جذاب و مسحور کننده نشان می دهد. همچنین به خاطر بسته بندی زیبایی که این عطر دارد می توان بدون کادو پیچ کردن نیز آن را به طرق مقابل هدیه داد.

بهترین عطرهای مردانه 2020

۱۰- Bvlgari Aqua Pour Homme By Bvlgari

بسیاری از بهترین عطرهای مردانه از یک مشکل بزرگ رنج می برند و آن این است که در مدتی کوتاه بویشان از بین می رود. به همین دلیل مردان بیشتر به دنبال عطری هستند که دوام زیادی داشته باشد. Aqua Pour Homme (خرید از دیجی کالا) بهترین گزینه برای این منظور است که با یک اسپری کوچک، بوی آن در تمام روز روی لباس و بدن شما قابل شناسایی خواهد بود.

بهترین عطرهای مردانه 2020

۱۱- BURBERRY Touch Eau de Toilette

بسیاری از ادکلن ها و عطرها به طور ویژه برای برخی از مردان طراحی شده اند. اما BURBERRY Touch عطری است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند، چه نوجوان باشید و چه مرد میانسال. این عطر یک ویژگی منحصربفرد دیگر نیز دارد و آن اینکه برای مناسبت های مختلف قابل استفاده است.

بهترین عطرهای مردانه 2020

۱۲- CURVE CRUSH By LIZ CLAIBORNE

قدرت بوی CURVE CRUSH چنان زیاد است که ساعت ها بعد از اسپری کردن روی لباس و بدن نیز همچنان بوی خود را حفظ کرده و لازم نیست دوباره از آن بزنید. نکته جالب اینکه علیرغم قیمت نسبتاً پایین، تازگی که این عطر ایجاد می کند بسیار آرام بخش است.

بهترین عطرهای مردانه 2020

۱۳- Kenneth Cole Black By Kenneth Cole

گفته می شود چیزهای خوب معمولاً سایز کوچکی دارند و این موضوع در مورد عطر و ادکلن نیز صحت دارد. عطر Vintage Black از Kenneth Cole به خوبی نماد این صحبت است. این عطر یک حس لذت بخش و باشکوه دارد که از ظاهر آن نیز قابل دریافت است. اگر به دنبال جذابیت مردانه هستید این عطر بهترین گزینه شما خواهد بود.

بهترین عطرهای مردانه 2020

۱۴- Drakkar Noir Eau de Toilette Spray

فهمیدن این که یک زن چه می خواهد بسیار دشوار است اما وقتی که به انتخاب  بهترین عطر برای مردان از نظر زنان برسیم Drakkar Noir (خرید از دیجی کالا) بدون شک یکی از بهترین آن ها خواهد بود. چه به تازگی با کسی از جنس مخالف آشنا شده اید و چه می خواهید همسرتان را غافلگیر کنید، این عطر هیچوقت پیر نمی شود. زنان نه تنها این عطر را می پسندد بلکه مردانی که از این عطر استفاده می کنند نیز از نگاه آن ها جذاب هستند.

منبع: medium
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود