ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از چند لپ‌تاپ جدید از خانواده تینک‌پد با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی کرد

لنوو از چندین لپ تاپ جدید از خانواده تینک‌پد رونمایی کرد. مدل‌های ارتقا یافته شامل سری P و همچنین نسل سوم مدل X1 Extreme شده و همه به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. مدل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

لنوو از چندین لپ تاپ جدید از خانواده تینک‌پد رونمایی کرد. مدل‌های ارتقا یافته شامل سری P و همچنین نسل سوم مدل X1 Extreme شده و همه به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. مدل های جدید همچنین از حالت Ultra Performance Mode لنوو برای کنترل بیشتر روی عملکرد لپ تاپ پشتیبانی کرده و از ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شوند.

تینک پد X1 Extreme Gen 3 به پردازنده نسل دهم سری H اینتل vPro مجهز شده که در بالاترین مشخصات می‌توان آن را با پردازنده Core i9 و کارت گرافیک جیفورس 1650 Ti سفارش داد. این مدل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن UHD برخوردار بوده و از وای فای ۶ و LTE پشتیبانی می‌کند.

تینک پد X1 Extreme Gen 3 از ماه آینده میلادی با شروع قیمت ۱۷۴۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

تینک پد X1 Extreme Gen 3
تینک پد X1 Extreme Gen 3

لنوو علاوه بر لپ تاپ فوق، از چهار مدل جدید از سری P رونمایی کرده است. لپ تاپ‌های P15 Gen 1 و P17 Gen 1 به ترتیب با شروع قیمت ۱۹۷۹ و ۲۱۱۹ دلار از ماه آینده روانه بازار می‌شوند. لنوو می‌گوید این مدل‌ها از سیستم خنک کننده بهینه تر برخوردار هستند که گردش هوا در آن‌ها ۱۳ درصد بیشتر و اندازه هیت سینک پردازنده ۳۰ درصد بزرگتر شده است.

لپ تاپ‌های P15 Gen 1 و P17 Gen 1 از طراحی ماژولار برخوردار هستند که ارتقا CPU و GPU با توجه به سلیقه کاربر را امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این در بالاترین مشخصات به ۴ ترابایت حافظه داخلی، ۱۲۸ گیگابایت رم، نمایشگر دالبی ویژن HDR با رزولوشن UHD و باتری ۹۴ وات ساعتی مجهز می‌شوند.

تینک پد P17

لنوو تینک پد P1 Gen 3 را نیز به سبد محصولاتش اضافه نموده که به گفته سازنده باریک ترین و سبک ترین ورک استیشن ۱۵ اینچی قابل حمل این شرکت است. این مدل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی LCD با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و رزولوشن UHD برخوردار بوده و ضمن پشتیبانی از LTE، با اسپیکرهای ارتقا یافته و پوشش ضدلک جدید به دست کاربر می‌رسد. این محصول ۲۰۱۹ دلار قیمت دارد.

تینک پد P1 Gen 3

آخرین عضو جدید خانواده تینک پد، لپ تاپ ۱۳۴۹ دلاری P15v Gen 1 است که با نسل دهم پردازنده اینتل سری H قابل سفارش بوده و در بالاترین مشخصات به نمایشگر LCD با رزولوشن UHD و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و کارت گرافیک انویدیا کوادرو P620 مجهز می‌شود.

لپ تاپ‌های جدید سری P از ماه ژوئیه (تیر-مرداد) به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

    قیمت روزش حساب کردم : ۳۳/۰۰۰/۰۰۰

  • moseska
    moseska | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

    خبر خوبیه

مطالب پیشنهادی