ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سیتروئن C4 معرفی شد؛ انتخابی جذاب‌تر و ماجراجویانه‌تر

گفته می شد سیتروئن با هدف پر کردن خلا میان هاچبک‌ها و شاسی‌بلندهای خود C4 جدید را طراحی و روانه بازار خواهد کرد. همان هدفی که پیش از این با مدل C4 Cactus دنبال می‌کرد. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸

گفته می شد سیتروئن با هدف پر کردن خلا میان هاچبک‌ها و شاسی‌بلندهای خود C4 جدید را طراحی و روانه بازار خواهد کرد. همان هدفی که پیش از این با مدل C4 Cactus دنبال می‌کرد. حال این کمپانی به طور رسمی از نسل جدید C4 پرده برداری کرده است.

نسل جدید سیتروئن C4 در سه مدل بنزینی، دیزلی و برقی عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشخصات دقیق مدل‌های مختلف منتشر نشده است اما انتظار می‌رود مدل برقی موسوم به e-C4 برد حرکتی برابر با 320 کیلومتر داشته باشد.

سیتروئن C4

مدیر عامل شرکت سیتروئن، وینسنت کوبه در مورد اهمیت رونمایی از محصولات جدید این شرکت توضیح داده است:

محصولات جدید سیتروئن سبب شده اند که فروش این کمپانی در اروپا با یک درصد رشد به 830 هزار دستگاه در سال 2019 میلادی برسد. با معرفی و عرضه سیتروئن C4 این کمپانی حضوری قدرتمندی را در بازار جهانی خواهد داشت. کلاسی که C4 در آن عرضه می شود یکی از محبوب ترین کلاس‌ها بین مردم جهان است و سیتروئن با سه هدف اصلی محصولات خود را در این کلاس عرضه می‌کند. طراحی، نوآوری و راحتی سه هدف کلیدی ما در طراحی محصولات جدیدمان است.

مدل جدید C4 انتخاب جذاب‌تر و ماجراجویانه‌تری به نسبت نسل قبلی خود یعنی C4 Cactus به شمار می‌رود. سیتروئن از سیستم تعلیق هیدرولیکی منحصر به فرد خود، طراحی متفاوت صندلی‌ها و همچنین طراحی خاص اتاق در این خودرو بهره برده است.

این موارد در مدل برقی سیتروئن C4 بیشتر به چشم می‌آید. عملکرد روان و آرام در کنار لذت رانندگی از ویژگی های مدل برقی این خودرو است.

در داخل اتاق C4 به نسبت نسل قبلی سیتروئن از موادی با کیفیت بهتر و همچنین صفحه نمایشی بزرگ‌تر استفاده شده است. این کمپانی با پذیرفتن انتقادات مطرح شده در خصوص حذف کلیدهای فیزیکی برای سیستم گرمایشی، مجددا کلیدهای چرخشی سیستم گرمایشی را به محصولات خود بازگردانده است.

مدل‌های برقی و احتراق داخلی C4 از سال 2021 میلادی عرضه خواهند شد و حداقل قیمت آن‌ها در بازار انگلستان بیش از 22 هزار پوند خواهد بود که برای مدل برقی به 30 هزار پوند نیز می رسد.

مدل برقی ششمین محصول از دوازده محصول تمام برقی شرکت سیتروئن در دوازده ماه آینده است. مدل های دیگری از جمله C5 Aircross پلاگ-هیبرید و 3 ون برقی دیگر محصولات برقی این شرکت خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hossein MI
    Hossein MI | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

    تصور حضور در این کابین چه حسی عجیبی داره... نمیشه گفت زیباست اما جذابه

    • جانی سینز علیه حسن دزده
      جانی سینز علیه حسن دزده | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

      کابین فقط پراید?

مطالب پیشنهادی