ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی انجوی 20 پرو در گروه گوشی های میان رده معرفی شد

هواوی همانطور که وعده داده بود امروز از گوشی انجوی 20 پرو در چین رونمایی کرد. این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست Dimensity 800 می گیرد و همراه با اندروید 10 که به پوسته EMUI ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۹

هواوی همانطور که وعده داده بود امروز از گوشی انجوی 20 پرو در چین رونمایی کرد. این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست Dimensity 800 می گیرد و همراه با اندروید 10 که به پوسته EMUI 10.1 مزین شده از جعبه خارج خواهد شد. با این حال همانطور که در جریان هستید خبری از سرویس های گوگل در آن نیست و در عوض کاربران انجوی 20 پرو باید از سرویس های موبایل هواوی برای انجام امور روزمره خود استفاده نمایند.

تازه ترین میان رده هواوی در قالب دو نسخه با ظرفیت های رم ۶ یا ۸ گیگابایت ارائه می شود که البته هر دویشان ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند و می توان از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد.

هواوی انجوی 20 پرو به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس با بریدگی قطره ای مجهز شده است که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده. در دل شیشه پشت بدنه دستگاه نیز یک دوربین سه گانه تعبیه شده که ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را شامل می شود.

هواوی انجوی 20 پرو

گوشی جدید هواوی در قالب سه رنگ مشکی، آبی تیره و نقره ای کهکشانی عرضه می شود. انرژی مورد نیاز کلیه قطعات این موبایل از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی میکند. پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و همچنین حسگر اثر انگشت که در بخش جانبی این موبایل تعبیه شده دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند.

نسخه بهره مند از رم ۶ گیگابایتی این مبوایل ۲۸۰ دلار و مدل دیگری که ۸ گیگابایت رم دارد ۳۲۲ دلار قیمت گذاری شده است. اضافه کنیم که این گوشی در اصل نسخه تغییر برند یافته انجوی زد 5G است که ماه پیش معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

    دوربین سلفی۱۶ مگاش زیاد جالب نیست،،، حداقل ۲۴ یا۳۲ به بالاااا

    • جانی سینز علیه حسن دزده
      جانی سینز علیه حسن دزده | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

      بستگی به استفاده طرف داره.مثلا به نظر من سلفی هست حرکت جلفی.

  • matin Rock
    matin Rock | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

    با این اوضاع خرید این گوشی ها بدونه سرویس گوگل دیوانگی و حماقته تفاوتی با گوشی سیمبین نداره

مطالب پیشنهادی