ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رضوانی موتورز از معرفی خودروی سه محوره در تابستان خبر داد

خودروهای سبک معمولا دارای دو محور هستند. اما در این بین مواردی استثنایی مثل مرسدس AMG G 63 6x6، فورد F-150 VelociRaptor و شورولت سیلورادو Goliath وجود دارند که به جای دو محور، از سه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

خودروهای سبک معمولا دارای دو محور هستند. اما در این بین مواردی استثنایی مثل مرسدس AMG G 63 6x6، فورد F-150 VelociRaptor و شورولت سیلورادو Goliath وجود دارند که به جای دو محور، از سه محور سود برده و کاملا متمایز از رقبا و بسیار با ابهت دیده‌می‌شوند.

شرکت رضوانی موتورز که بیشتر با مدل اسپرت Beast و شاسی‌بلند جان‌سخت تانک شهرت پیدا کرده، اخیرا با انتشار تیزری از قصد خود برای ورود به جمع سازندگان خودروهای سه محوره خبر داده است.

محصول جدید این خودروساز کالیفرنیایی هرکولس 6x6 نام خواهد داشت. در تیزر منتشر شده از این خودروی هیجان‌انگیز شاهد فضایی تاریک با انعکاس نور در برخی قسمت‌ها هستیم؛ همچنین لوگوی شرکت رضوانی و محورهای خودرو مورد تاکید قرار گرفته است. با دقت کردن در این تصویر به نظر می‌رسد هرکولس 6x6 در واقع همان نسخه سه محوره از تانک خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود رضوانی هرکولس 6x6 هم همانند تانک X بر مبنای پلتفرم جیپ رانگلر JL توسعه یابد. در این صورت جدیدترین ساخته رضوانی موتورز را می‌توان به رانگلری با امکانات و تجهیزات بسیار بیشتر تشبیه کرد. اگر پیشرانه این خودرو با تانک X مشترک باشد، وظیفه تامین نیروی آن را همان موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ با 1000 اسب بخار قدرت و 1180 نیوتن متر گشتاور بر عهده خواهد داشت.

آنطور که شرکت رضوانی موتورز اعلام کرده، هرکولس 6x6 در تابستان امسال رسما پرده‌برداری خواهد شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود این خودروی هیجان‌انگیز از طریق کانال‌های آنلاین معرفی شود.

درباره قیمت هرکولس 6x6 فعلا اطلاعاتی در دست نیست، اما با احتساب قیمت نسخه‌های مختلف تانک و در صورت تجهیز به آپشن‌هایی مثل حفاظت در برابر بمب‌های الکترومغناطیسی و سیستم تعلیق مسابقه‌ای FOX باید قیمتی فراتر از 300 هزار دلار را برای آن متصور شد.

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند با صرف مبلغ 266 دلار به عنوان پیش‌پرداخت نسبت به سفارش رضوانی هرکولس 6x6 اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۱ تیر ۱۳۹۹

    شاید بیش از ۴۰ سال قبل برخی شرکت های امریکایی خودرو شبیه به این با ۳ محور تولید کردند، و بعد منسوخ شدند به دلایلی چون راندمان پایینتر نسبت به مشابه دو محور

  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

    داخل ایران ما هنوز تو کف پرایدیم

مطالب پیشنهادی