ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات گلکسی نوت ۲۰ و ۲۰ الترا؛ چیپست قدرتمند و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

با نزدیک شدن به رویداد معرفی گلکسی نوت ۲۰ هر روز خبرها و شایعات جدیدی پیرامون آنها منتشر می‌شود و اینبار نوبت به افشای اطلاعات نسخه الترا رسیده است. افشاگر معروف دنیای فناوری با نام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

با نزدیک شدن به رویداد معرفی گلکسی نوت ۲۰ هر روز خبرها و شایعات جدیدی پیرامون آنها منتشر می‌شود و اینبار نوبت به افشای اطلاعات نسخه الترا رسیده است.

افشاگر معروف دنیای فناوری با نام کاربری «Ice universe» در صفحه توییتر خود اطلاعات نسبتا کاملی را در مورد گلکسی نوت ۲۰ الترا منتشر کرده است. وی تصاویر جذابی را هم به این پست ضمیمه کرده بود اما بعدا تاکید کرد که تصاویر مربوط به سری گلکسی نوت ۱۰ هستند.

به گفته وی Ice universe نوت ۲۰ الترا به قدرتمندترین تراشه موبایل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز خواهد شد و این در حالی است که برخی تردیدها در مورد آماده شدن این چیپست وجود دارد. نمایشگر نوت ۲۰ الترا از رزولوشن +QHD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد که نسبت به گلکسی S20 در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. نوع پنل هم LTPO ذکر شده که از کیفیت بالایی برخودار است و محتوا را به شکل چشم‌نوازی به تصویر می‌کشد.

انتشار رندر منتسب به گلکسی نوت ۲۰ پلاس سامسونگ
رندر منتسب به گلکسی نوت ۲۰ پلاس

این منبع همچنین به قابلیت‌های جدید دوربین و S Pen اشاره کرده اما در این موارد توضیح بیشتری ارائه نکرده است. از نظر ظاهری حاشیه پایینی نمایشگر حدود ۰.۴ میلیمتر از نوت ۱۰ پلاس باریکتر است، بریدگی نمایشگر ۰.۱ میلی متر کوچکتر شده و از ضخامت بدنه هم از ۷.۶ میلیمتر فراتر نمی‌رود که ۰.۳ میلیمتر از پرچمدار فعلی سری نوت کوچکتر است.

Ice universe در توییت دیگری از اطلاعاتی در رابطه با نسخه 5G گلکسی نوت ۲۰ پرده برداشته که چندان امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد. به گفته وی این پرچمدار به نمایشگر تخت با رزولوشون FHD مجهز شده و نرخ تازه‌سازی آن از ۶۰ هرتز فراتر نمی‌رود. همچنین حاشیه‌های نمایشگر هم به باریکی نسخه الترا نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲ تیر ۱۳۹۹

    خریدارا شانس بیارن دیگه از اگزینوس خبری نباشه

  • ℳԊT
    ℳԊT | ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

    دوربیناش که خیلی زشته :/

مطالب پیشنهادی