ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی آنلاین از جدیدترین محصولات هواوی در ایران

هواوی قرار است روز ۴ شنبه همین هفته ساعت ۲۰:۰۰ طی مراسمی زنده از جدیدترین محصولات خود برای بازار ایران رونمایی کند. در این مراسم قرار است گوشی پرچمدار این کمپانی یعنی هواوی P40 پرو ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

هواوی قرار است روز ۴ شنبه همین هفته ساعت ۲۰:۰۰ طی مراسمی زنده از جدیدترین محصولات خود برای بازار ایران رونمایی کند. در این مراسم قرار است گوشی پرچمدار این کمپانی یعنی هواوی P40 پرو به بازار ایران معرفی شود. البته در کنار این گوشی قدرتمند شاهد رونمایی از گوشی میان رده هواوی نووا 7i، تبلت پرچمدار میت پد پرو و همچنین سری لپ تاپ‌های جدید این کمپانی نیز خواهیم بود. در ادامه با محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی بشوند بیشتر آشنا خواهیم شد.

هواوی P40 پرو

هواوی P40 پرو همان راه نسل گذشته را طی کرده و با تاکید بر کیفیت تصویربرداری به بازار جهانی قدم گذاشت. این غول عکاسی اکنون قرار است وارد بازار کشور شود تا دیگر پرچمداران را به چالشی سخت دعوت کند. جدیدترین پرچمدار این کمپانی به ماژول دوربین ۴ گانه مجهز شده که سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی است. این سنسور ۱/۲.۸ اینچی از چینش RYYB بهره می‌برد و می‌تواند با تمامی پیکسل‌های خود عملیات فوکوس را انجام دهد. سنسورهای اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی، تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج نیز این ترکیب‌بندی را تکمیل می‌کنند. قلب تپنده هواوی P40 پرو نیز چیپست کرین ۹۹۰ به همراه ۸ گیگابایت رم است تا محتوا به روان‌ترین شکل در نمایشگر ۶.۵۸ اینچی اولد این گوشی به نمایش در بیایند.

هواوی نووا 7i

هواوی نوا 7i یکی دیگر از گوشی‌های این کمپانی است که در مراسم چهارشنبه شب به طور رسمی وارد بازار کشورمان می‌شود. این گوشی میان‌رده اولین گوشی کمپانی هواوی است که با چیپست کرین ۸۱۰ به بازار کشورمان خواهد آمد. در کنار این چیپست ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. نمایشگر حفره دار ۶.۴ اینچی IPS LCD نیز میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. قاب پشتی اما ماژول مربعی دوربین ۴ گانه را در خود جای داده. دوربین‌های این ماژول متشکل از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دو مگاپیکسلی عمق‌سنج است.

هواوی میت پد پرو

میت پد پرو یکی از قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی بازار است که همانند گوشی‌های کمپانی هواوی، با نمایشگری حفره دارد به بازار عرضه می‌شود. این تبلت ۱۰.۸ اینچی امولد، رزولوشنی برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد تا محتوا به بهترین شکل به نمایش در بیایند. البته حفره به کار رفته در این تبلت برای قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به کار می‌رود.

وظایف پردازشی این تبلت خوش ساخت، بر عهده چیپست پرچمدار کرین ۹۹۰ به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم است که می‌توان آن را با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگبایتی نیز سفارش داد. این تبلت هم مشابه دو گوشی دیگری که قرار است در رویداد چهار شنبه شب هواوی به بازار ایران راه پیدا کنند، از اندوید ۱۰ به همراه رابط کاربری EMUI بهره می‌برد.

لپ تاپ های سری میت بوک

علاوه بر محصولات فوق، هواوی قرار است از لپ‌تاپ‌های جدید سری میت بوک نیز رونمایی کند. این لپ تاپ ها احتمالاً به نسل دهم پردازنده های اینتل و کارت گرافیک انویدیا MX350 مجهز خواهند شد.

رویداد آنلاین هواوی برای رونمایی از محصولاتش در ایران به شکل زنده از محل هتل اسپیناس پالاس استریم خواهد شد. برای تماشای آنلاین این رویداد از طریق آپارات می توانید به صفحه هواوی موبایل فارسی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Aydin
    Aydin | ۲ تیر ۱۳۹۹

    سلام آقای مقدسی y9s بهتره یا note 8 pro

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۴ تیر ۱۳۹۹

      سلام. پیشنهاد من ردمی نوت 8 پرو هست با توجه به سخت افزار و دوربین بهتر.

  • ℳԊT
    ℳԊT | ۱ تیر ۱۳۹۹

    چه روزی ساعت چند ؟؟؟

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۲ تیر ۱۳۹۹

      توی خط اول خبر نوشتیم که ?

  • danial.miyar
    danial.miyar | ۱ تیر ۱۳۹۹

    بدون گوگل هرگز!!کارایی هواوی از اپل تو ایران کمتر شده

مطالب پیشنهادی