ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل watchOS 7 را معرفی کرد؛ پایش خواب و اپ Fitness

اپل در کنفرانس WWDC20 از جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 7 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید در اپ Activity که حالا به Fitness تغییر نام پیدا کرده و همچنین قابلیت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۰

اپل در کنفرانس WWDC20 از جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 7 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید در اپ Activity که حالا به Fitness تغییر نام پیدا کرده و همچنین قابلیت مورد انتظار پایش خواب از راه می‌رسد.

پایش خواب یکی از قابلیت‌هایی است که کاربران از زمان معرفی اپل واچ در سال ۲۰۱۵ منتظر اضافه شدن آن به این ساعت هوشمند بودند. اپل می‌گوید حالا قابلیت پایش خواب به شما اجازه می‌دهد تا ساعت خوابیدن و همچنین زنگ بیدارباش را با استفاده از آلارم ویبره اپل واچ تنظیم کنید.

اپل watchOS 7 را با قابلیت پایش خواب معرفی کرد

مد جدید Wind Down در همکاری با آیفون چندین شورتکات برای سایلنت کردن نوتیفیکیشن‌ها، تنظیم پلی لیست Apple Music، فعال کردن اپ مدیتشین مثل Calm و همچنین فعال کردن تنظیمات خانه هوشمند از طریق اپلیکشن Home را انجام می دهد.

watchOS 7 همچنین قابلیت سفارشی سازی واچ فیس‌ها را امکان پذیر کرده و حالا کاربران می‌توانند واچ فیس‌ها را با جزئیات بالاتر شخصی سازی کنند. علاوه بر این از طریق قابلیت جدید Face Sharing می‌توان واچ فیس‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت.

جدیدترین سیستم عامل اپل واچ از قابلیت نمایش مسیر برای ورزش دوچرخه سواری و پایش تندرستی برای تمرینات مبتنی بر رقص هم بهره می‌برد. اپل تمامی قابلیت‌ها را تحت اپلیکیشن جدیدی به نام Fitness ارائه خواهد کرد و اپ Activity بازنشسته خواهد شد.

سیستم شستشوی دست نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا به نسخه جدید آمده است. این قابلیت هوشمند با ردیابی حرکات دست و صدای شیر آب، زمان شروع شستشو را تشخیص داده و با فعال کردن شمارش معکوس، شما را در شستن ۲۰ ثانیه‌ای یا بیشتر دستان بر اساس دستورالعمل‌های سازمان‌های بهداشتی یاری کرده و با بازخورد لمسی و صدا زمان پایان شستشو را یادآوری می‌کند.

watchOS 7 پاییز امسال برای اپل واچ سری ۳ به بعد منتشر می‌شود و برای بهره مندی از آن حداقل به آیفون 6s با سیستم عامل iOS 14 نیاز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی