ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ایرپادز به صدای سه بعدی مجهز می‌شود

اپل در جریان رویداد WWDC 2020 نه تنها از نسل سوم ایرپاد رونمایی کرد، بلکه از قابلیت‌هایی جدید برای تمام ایرپادها، از جمله امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف و صدای فراگیر سه‌بعدی برای ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۷

اپل در جریان رویداد WWDC 2020 نه تنها از نسل سوم ایرپاد رونمایی کرد، بلکه از قابلیت‌هایی جدید برای تمام ایرپادها، از جمله امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف و صدای فراگیر سه‌بعدی برای نسخه‌های پرو صحبت به میان آورد.

طبق اعلام رسمی کوپرتینویی‌ها، تمام ایرپادهای موجود در بازار بزودی از طریق آپدیت فریمور قابلیتی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد که امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف مثل آیفون؛ آیپد و مک را میسر می‌کند. به این ترتیب که دیگر نیازی نباشد کاربر به صورت دستی ایرپادش را به گجت‌های مختلفش وصل کند و مدام در حال تعویض باشد.

علاوه بر این مدل‌های ایرپاد پرو نیز قابلیتی جدید به اسم «صدای فضایی» (Spatial Sound) دریافت می‌کنند که در واقع می‌تواند صداها و موسیقی را به شکلی فراگیر و سه‌بعدی، مشابه با حضور در یک سالن سینما یا سیستم صوتی خانگی شبیه‌سازی کند.

برای بهبود چنین تجربه‌ای، اپل اطمینان می‌دهد عمق صدا به گونه‌ای در ایرپادهای پرو پخش خواهد شد که وقتی شما سرتان را به اطراف بچرخانید، مرکز پخش اصوات ثابت باقی می‌ماند. این دیوایس‌ها در واقع از سیستم شتاب‌سنج دستگاه برای دنبال کردن چرخش سر شما و بازخوانی عمق صدا استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی