ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد ۳ با طراحی مشابه ایرپاد پرو سال آینده از راه می‌رسد

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» اخیرا از معرفی نسل سوم ایرپاد در نیمه اول سال آینده میلادی خبر داده است. ایرپاد ۳ با طراحی مشابه ایرپاد پرو وارد بازار خواهد شد. اپل در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» اخیرا از معرفی نسل سوم ایرپاد در نیمه اول سال آینده میلادی خبر داده است. ایرپاد ۳ با طراحی مشابه ایرپاد پرو وارد بازار خواهد شد.

اپل در نوامبر سال گذشته میلادی از ایرپاد پرو با طراحی جدید رونمایی کرد و در جعبه آن سه سری سیلیکونی قرار گرفته است. این هدفون بی‌سیم در مقایسه با ایرپاد معمولی پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده که برای مثال می‌توان به سیستم حذف نویز فعال، بهبود کیفیت صدا و مقاومت در برابر آب و عرق اشاره کرد.

نسل دوم ایرپاد با قاب عادی قیمتی برابر با ۱۵۹ دلار دارد و اگر خواستار کیس با قابلیت شارژ بی‌سیم باشید، قیمت آن به ۱۹۹ دلار افزایش پیدا می‌کند. ایرپاد پرو با کیس بی‌سیم قیمتی برابر با ۲۴۹ دلار دارد.

مینگ چی کو به این موضوع اشاره کرده که اپل در جعبه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ هدفون قرار نمی‌دهد که چنین رویه‌ای روی فروش هدفون‌های بی‌سیم این شرکت تاثیر مثبت خواهد داشت. به اعتقاد این تحلیلگر، اپل برنامه‌‌ای برای ایرپاد درنظر می‌گیرد که افزایش فروش آن را در نیمه دوم سال جاری میلادی در پی خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که اپل ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو را با تخفیف در اختیار خریداران گوشی‌های جدید خود قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی