ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با قابلیت‌های جدید اپ Messages در iOS 14 آشنا شوید

اپل سرانجام در کنفرانس کاملاً مجازی WWDC 2020 از سیستم عامل iOS 14 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید از جمله ویجت‌ها، حالت تصویر در تصویر، دستیار صوتی بهبود یافته و تغییراتی در iMessages ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۷

اپل سرانجام در کنفرانس کاملاً مجازی WWDC 2020 از سیستم عامل iOS 14 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید از جمله ویجت‌ها، حالت تصویر در تصویر، دستیار صوتی بهبود یافته و تغییراتی در iMessages از راه خواهد رسید.

اپ iMessage حالا از قابلیت گفتگوها بهره می‌برد و کاربران به کمک آن می‌توانند احساسات خود را به شیوه‌های جدید بیان کنند. در iOS 14 می‌توان مخاطبین و گفتگوهای مهم را به بالای صفحه اپلیکیشن Messages سنجاق کرده و به آسانی دوستان یا چت‌ها را پیدا کرد.

میمجوی‌ها نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند و حالا امکان انتخاب میموجی‌های جدید با مدل و آرایش موهای جدید امکان پذیر شده است. علاوه بر این امکان شخصی سازی آن‌ها نیز فراهم شده و می‌توان برای آن‌ها ماسک گذاشت و یا سن آن‌ها را تغییر داد. گزینه‌های دیگری هم برای استیکرهای میموجی قرار داده شده‌اند که دست کاربر را در شخصی سازی باز می‌گذارند.

علاوه بر موارد فوق قابلیت جدیدی به نام Groups به اپ Messages اضافه شده که چت‌ها را سازمان دهی می‌کند. حالا کاربر می‌تواند پاسخ‌ها را به شکل ترد (Thread) مشاهده کرده و روی موضوع خاص تمرکز کند. همچنین به کمک این قابلیت می‌توان گروه‌هایی با هویت خاص ایجاد کرد و از اینکه کدام یک از مخاطبین در گروه نظر داده‌اند باخبر شد.

Groups قابلیت جدیدی به نام Mentions نیز دارد که مشابه آنچه در واتساپ دیده می‌شود به شما اجازه می‌دهد تا با تایپ اسم فرد مورد نظر به آن‌ها پیام مستقیم بفرستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Neo
    Neo | ۳ تیر ۱۳۹۹

    چه اتفاقی افتاد که توسعه دهنده ها از یه نسخه ای به بعد بیشتر به ظاهر سیستم عامل ها میرسند تا بهبود کارایی و هسته؟؟؟

مطالب پیشنهادی