ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت تیمز
نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت تیمز به امکانات جدید برای استفاده شخصی مجهز می‌شود

مایکروسافت به منظور ارتباط بیشتر با مشتریان شخصی عرضه نسخه پیش‌ نمایشی از مایکروسافت تیمز را برای iOS و اندروید آغاز کرده است. این نسخه قابلیت‌های جدیدی شامل پیام‌رسان و تماس تصویری، ذخیره پسوردها و اطلاعات و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۴

مایکروسافت به منظور ارتباط بیشتر با مشتریان شخصی عرضه نسخه پیش‌ نمایشی از مایکروسافت تیمز را برای iOS و اندروید آغاز کرده است. این نسخه قابلیت‌های جدیدی شامل پیام‌رسان و تماس تصویری، ذخیره پسوردها و اطلاعات و به اشتراک‌گذاری لیست‌ها، اسناد، تقویم،‌ پسورد وای‌فای و موقعیت مکانی را در اختیار کاربران شخصی قرار می‌دهد و به این ترتیب همکاری، گفتگو و سازمان دادن به کارها تنها در یک اپلیکیشن و بدون نیاز به جابجایی بین اپلیکیشن‌ها ممکن خواهد شد.

مایکروسافت برای قابلیت‌های جدید نسخه متفاوتی از تیمز را در نظر نگرفته و به جای آن تصمیم گرفته این ویژگی‌ها را روی نسخه‌های به روز شده‌ای از اپلیکیشن‌‌ عرضه شده فعلی به دست کاربران برساند. در واقع باید گفت که مایکروسافت تیمز حالا برای افرادی طراحی شده که قصد دارند خود را با رویدادهای گروهی متعدد شخصی و یا کاری هماهنگ کنند.

برای آزمایش این قابلیت‌ها باید حساب کاربری مایکروسافت تیمز را از طریق بخش تنظیمات اپلیکیشن اضافه کنید. برای ایجاد حساب کاربری هم می‌توانید از شماره تلفن یا اکانت شخصی مایکروسافت استفاده کنید. همچنین از داخل اپلیکیشن تیمز می‌توانید به سادگی بین تیم‌های مختلف کاری یا خانوادگی جابجا شوید. در اپلیکیشن همچنین یک داشبورد شامل رویدادها،‌ مکان‌ها، وظایف و تصاویری به چشم می‌خورد که همه افراد یک گروه به اشتراک گذاشته‌اند.

 

بر اساس گزارش‌ها، مایکروسافت [حداقل در حال حاضر] قصد دارد این قابلیت‌ها را برای کاربران شخصی رایگان نگه دارد. به گفته سخنگوی مایکروسافت این شرکت همچنین قصد دارد در آینده و در سال جاری میلادی این قابلیت‌های ویژه کاربران شخصی را به اپلیکیشن دسکتاپ مایکروسافت تیمز و نیز نسخه تحت وب اضافه کند.

در حال حاضر این قابلیت‌ها برای کاربران ارائه شده اما از آن‌جایی که به مرور در دسترس کاربران مختلف قرار می‌گیرد ممکن است فعلا به آن دسترسی نداشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی