ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Johnny Trigger: Sniper؛ وقتی هیتمن هم وارد گود می‌شود

چیزی که جانی تریگر را به اثری لذت بخش روی موبایل تبدیل کرد، پیاده‌سازی ایده‌ای بود که نمونه‌اش را خیلی کم روی گوشی دیده بودیم. ترکیب حرکت‌های آکروباتیک و صحنه‌های اسلوموشن که یادآور ماتریکس باشند، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

چیزی که جانی تریگر را به اثری لذت بخش روی موبایل تبدیل کرد، پیاده‌سازی ایده‌ای بود که نمونه‌اش را خیلی کم روی گوشی دیده بودیم. ترکیب حرکت‌های آکروباتیک و صحنه‌های اسلوموشن که یادآور ماتریکس باشند، ایده‌ای نیست که بازی‌های زیادی به سراغش بروند و SayGames هرچند به ساده‌ترین شکل ممکن اما سرگرم‌کننده این تجربه را به گوشی آورد.

در Johnny Trigger: Sniper که به عنوان ادامه این بازی شناخته می‌شود، دیگر از این ایده جذاب خبری نیست. سازنده جای اینکه دوباره یک اکشنِ نامتعارف‌تر را به گوشی بیاورد، این بار دست روی ایده‌ای گذاشته که در بازی‌های مختلفی دیده‌ایم و Sniper هم تلاشی نمی‌کند تا با تغییراتی در آن، تجربه‌ای متفاوت‌تر بدهد.

اما بازی با تمام کلیشه‌هایش دو ویژگی مهم دارد و همین‌ها باعث شده‌اند تا ماموریت جدید جانی جذاب بشود؛ سرعت و عمودی بودن بازی. در Johnny Trigger: Sniper و مشابه بقیه بازی‌های اسنایپر هر مرحله چندین هدف به جانی داده می‌شود و او هم وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد.

سرعت بالای بازی باعث شده تا هر مرحله کمتر از یک دقیقه طول بکشد و از طرفی چون از یک جایی به بعد سازنده محدودیت‌هایی برای ماموریت‌ها تعریف می‌کند (مثلا قبل از اینکه دشمن به نقطه سبز رنگ برسد آن را بکشید) بازیکن مجبور است با واکنش‌های به موقع خودش را با این سرعت وفق بدهد.

حالا قضیه عمودی بودن بازی چیست؟ در بین بازی‌های موبایلی که به ایده تک تیراندازی پرداخته‌اند، کم پیش می‌آید عناوینی را پیدا کرد که گیم پلی را برپایه صفحه عمودی طراحی کنند. بالاخره محیط که بزرگ‌تر باشد، جا برای مانوور افزایش می‌یابد و در بازی‌های تک تیراندازی سازنده با این فضا می‌تواند ذهن مخاطب را درگیر اتفاقات یا جزییات بیشتری کند.

نکته اینجاست گاهی اوقات برای وقت‌هایی که منتظریم یا بی‌حوصله هستیم و می‌خواهیم با یک بازی موبایل سرگرم شویم، شاید جای خالی یک بازی اکشن را حس کنیم و Johnny Trigger: Sniper به‌خاطر سرعت بالا و استفاده از صفحه عمودی که کم در بین بازی‌های مشابهش پیدا می‌شود، می‌تواند همین‌جا را پر کند.

بازی جانی تریگر 2
با وجود اینکه تنها هفت ماه از عرضه قسمت اول می‌گذرد ولی بازی در این مدت توانسته تعداد دانلودش در گوگل پلی را به بیش از ۵۰ میلیون برساند.

در واقع بازی اصلا نمی‌خواهد و نمی‌تواند از آن جنس تجربه‌هایی را ارائه بدهد که تا مدت‌ها درگیرش بشویم، بلکه به جای آن سعی کرده گزینه جدیدی به فایل «بازی‌های مناسب در انتظار و بی‌حوصلگی» اضافه کند.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته بازیکن‌هایی هستید که جای خالی بازی اکشنی که با یک دست بتوانید تجربه‌اش کنید را روی گوشی حس می‌کنید، Johnny Trigger: Sniper می‌تواند گزینه سرگرم‌کننده‌ای باشد.

فقط یک نکته، اگر در دانلود بازی مشکلی پیدا کردید پیشنهاد می‌شود به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» سر بزنید یا از این لینک کمکی استفاده کنید. یک راه ساده‌تر هم برای دانلود بازی این است که لینک گوگل پلی را در بات apkdl_bot@ ارسال کرده و فایل نصب را مستقیم از تلگرام بگیرید.

Johnny Trigger: Sniper

Johnny Trigger: Sniper

سازنده: SayGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی