ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و رندرهای آنر X10 Max فاش شد؛ نمایشگر غول‌آسا و سازگاری با 5G

در فاصله حدود یک ماه از رونمایی رسمی موبایل آنر X10 5G، تصاویری از نسخه Max این تلفن هوشمند فاش شده که نمایشگر غول‌آسای آن را نشان می‌دهد. ضمن اینکه مشخصات سخت افزاری آنر X10 ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

در فاصله حدود یک ماه از رونمایی رسمی موبایل آنر X10 5G، تصاویری از نسخه Max این تلفن هوشمند فاش شده که نمایشگر غول‌آسای آن را نشان می‌دهد. ضمن اینکه مشخصات سخت افزاری آنر X10 Max هم در سطح اینترنت منتشر شده که البته از بسیاری جهات تفاوت چندانی با مدل پایه ندارد.

طبق تایید رسمی آنر، مدل مکس آنر X10 در تاریخ ۲ ژولای مصادف با ۱۲ تیر معرفی و عرضه خواهد شد، و حالا این دیوایس مورد تایید سازمان رگولاتوری TENAA قرار گرفته است. بنا بر اطلاعات مندرج در این سامانه می‌توان دریافت این موبایل از نمایشگری بسیار بزرگ با ابعاد ۷.۰۹ اینچی و رزولوشن +FullHD (۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد؛ سایزی که روزگاری فقط به تبلت‌ها اختصاص داشت.

علاوه بر این مشخص شده آنر برای این گوشی هوشمند یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۲.۵ وات ساعتی در نظر گرفته و پشت بدنه آن هم تنها دو لنز دوربین جایگذاری کرده است؛ در حالی که نسخه X10 5G از دوربینی سه‌گانه برخوردار بود.

گفته می‌شود این موبایل از چیپست Dimensity 800 ساخته شده توسط مدیاتک استفاده کرده و از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند. آنر X10 Max در دو نسخه مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

دوربین اصلی این موبایل هم از نوع ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ناچ همراه شده. ترکیب لنزهای دوگانه احتمالا دوربین اصلی را با همراهی عمق سنج ارائه می‌کند، و پایین صفحه پشتی هم که لوگوی برند آنر درج شده. ضمن اینکه هنوز معلوم نیست آنر سنسور اثر انگشت را در این دیوایس زیر صفحه نمایش قرار داده یا روی دکمه قفل کنار بدنه، اما احتمالا از همان الگوی نسخه پایه (روی دکمه قفل) پیروی خواهد شد.

گفتنی است آنر X10 Max را می‌توان نسخه‌ای تازه از آنر X8 Max دانست که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد (سال قبل کمپانی از عرضه آنر X9 Max صرف نظر کرد). البته نکته جالب ماجرا این است که نسخه قبلی این موبایل نمایشگری بزرگتر، با ابعاد ۷.۱۲ اینچی داشت، ولی در عین حال ضخامت و حاشیه نمایشگر بیشتری هم داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin Rock
    matin Rock | ۳ تیر ۱۳۹۹

    بدونه سرویس های گوگل خریدش اشتباه یا بهتره بگم حماقته مگه برای سنین بالا پدر مادرها که نیاز دارن زنگی بزنن به بچه هاشون خریدشون منطقیه

مطالب پیشنهادی