ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید نمایشگرهای منعطف Visionox معرفی شد؛ قابلیت تا شدن به هر دو سمت

شیائومی می میکس آلفا یک گوشی مفهومی منحصر به فرد است که از یک نمایشگر متفاوت بهره می‌برد. «Visionox» که سازنده این پنل است، اکنون نسل دوم آن را معرفی کرده که به هر دو ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

شیائومی می میکس آلفا یک گوشی مفهومی منحصر به فرد است که از یک نمایشگر متفاوت بهره می‌برد. «Visionox» که سازنده این پنل است، اکنون نسل دوم آن را معرفی کرده که به هر دو سمت تا می‌شود.

نسل دوم این فناوری نمایشگر خمیده در مقایسه با نسل قبلی ساختار بهینه‌تری دارد، سازگارتر از گذشته است و همچنین میزان بازدهی آن برای تولید انبوه بهبود پیدا کرده. بر اساس پستی که در شبکه اجتماعی چینی «ویبو» منتشر شده، Visionox موفق به ساخت یک پنل ۷.۹۲ اینچی منعطف با فناوری امولد شده که می‌توان آن را به سمت داخل یا خارج خم کرد.

تصویری از نمونه اولیه یک دستگاه با این فناوری جدید منتشر شده که می‌توان با باز کردن آن، به یک تبلت دسترسی پیدا کرد. کاربران برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی نمایشگر، می‌توانند آن را ببندند. اگر خواستار استفاده از آن به عنوان یک گوشی عادی باشید، می‌توانید آن را به سمت بیرون تا کنید تا به نصف نمایشگر دسترسی داشته باشید.

Visionox

Visionox اعلام کرده که شعاع این پنل برای خم شدن به سمت داخل برابر با ۲.۸۵ میلی‌متر است و اگر به سمت بیرون تا شود، شعاع آن برابر با ۸ میلی‌متری خواهد بود. مکانیزم تاشدگی کاملا پیچیده است، با این حال می‌توان آن را به صورت عمده تولید کرد.

معرفی نمایشگر تاشوی بهتر نسبت به گذشته، به معنای تولید انبوه شیائومی می میکس آلفا نخواهد بود. این گوشی هوشمند همچنان به عنوان یک محصول مفهومی باقی می‌ماند. این دستگاه علاوه بر طراحی منحصر به فرد، به مشخصات فنی قدرتمندی مانند چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS3.0 نیز مجهز شده است.

با وجود اینکه شیائومی برنامه‌ای برای تولید انبوه این گوشی مفهومی ندارد، این احتمال وجود دارد که شرکت دیگری بدنبال عرضه یک محصول تجاری با فناوری جدید کمپانی Visionox باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی