ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با iPadOS 14 پشتیبانی از ماوس و کیبورد در بازی‌ها را به آیپد آورد

اپل سرانجام دیشب از iPadOS 14 با قابلیت‌های جدید و متنوع رونمایی کرد. یکی از قابلیت جالب این نسخه پشتیبانی از کیبورد و ماوس برای بازی هاست که قطعاً خبر خوبی برای گیمرها خواهد بود. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

اپل سرانجام دیشب از iPadOS 14 با قابلیت‌های جدید و متنوع رونمایی کرد. یکی از قابلیت جالب این نسخه پشتیبانی از کیبورد و ماوس برای بازی هاست که قطعاً خبر خوبی برای گیمرها خواهد بود.

آیپدها با نمایشگر بزرگ و باکیفیت وسیله مناسبی برای بروز خلاقیت و البته سرگرمی هستند. البته فقط نمایشگر بزرگ نقطه قوت آیپدها نیست و مجهز شدنشان به پردازنده قدرتمند اجرای بسیاری از بازی‌ها با بالاترین تنظیمات گرافیکی را میسر می‌کند. البته از آنجا که فقط باید به نمایشگر لمسی این وسیله برای کنترل بسنده کرد، انجام برخی از بازی‌ها با سختی همراه است.

آیپدها تا پیش از iPadOS 14 از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کردند، اما این پشتیبانی برای بازی‌ها نبود. اما حالا اپل می‌خواهد با نسخه جدید خلاء بین تبلت و کامپیوتر را پر کرده و آیپد را هر چه بیشتر به یک PC تبدیل کند.

اپل با iPadOS 14 پشتیبانی از ماوس و کیبورد در بازی‌ها را به آیپد آورد

پشتیبانی آیپدها از ماوس و کیبورد علاوه بر کاربران، برای توسعه دهندگان هم سودمند خواهد بود چون می‌توانند بازی‌ها را با در نظر گرفتن این دو ابزار بسازند. انتظار می‌رود در آینده بازی‌های باکیفیتی برای آیپد منتشر شوند و این وسیله را به پلتفرمی جذاب برای گیمینگ و کارهای دیگر تبدیل کنند. کاربران می‌توانند پس از نصب به روزرسانی iPadOS 14، کیبورد و ماوس بلوتوثی خود را به آیپد متصل کنند.

اپل علاوه بر رونمایی از iPadOS 14، از جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 7 با قابلیت‌های جدید از جمله پایش خواب، macOS Big Sur، سیستم عامل tvOS 14 با قابلیت تصویر در تصویر و تماشای ویدیوهای 4K یوتیوب و محصولات دیگر رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی