ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از شش دسکتاپ گیمینگ جدید با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی کرد

MSI از شش دسکتاپ گیمینگ جدید مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک انویدیا رونمایی کرد. نیمی از این سیستم‌ها با شروع قیمت زیر هزار دلار و مدل پرچمدار با قیمت ۲۲۹۹ دلار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

MSI از شش دسکتاپ گیمینگ جدید مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک انویدیا رونمایی کرد. نیمی از این سیستم‌ها با شروع قیمت زیر هزار دلار و مدل پرچمدار با قیمت ۲۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

Aegis SE

سیستم Aegis SE

سیستم Aegis SE که ارزان ترین عضو در بین دسکتاپ‌های جدید است، از پردازنده شش هسته‌ای نسل دهم اینتل Core i5-10400F، کارت گرافیک GTX 1660 Super، رم ۸ گیگابایتی، هارد ۱ ترابایتی و ۲۴۰ گیگابایت حافظه SSD برخوردار است. این مدل به وای فای 6 802.11ax نیز مجهز شده که به گفته MSI نسبت به نسل قبل ۷۵ درصد تأخیر کمتری داشته و ۳ برابر سریع تر از درگاه اترنت است.

سیستم Aegis SE با قیمت ۷۹۹ دلار از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

MPG Trident 3

دسکتاپ MPG Trident 3 که ابعادی برابر با یک کنسول بازی دارد، به پردازنده اینتل Core i5-10400F، کارت گرافیک GTX 1660 Super، رم ۸ گیگابایتی مجهز شده و در بالاترین مشخصات با پردازنده هشت هسته‌ای Core i7-10700F، کارت گرافیک RTX 2060 Super، رم ۱۶ گیگابایتی و پاور ۳۳۰ واتی قابل سفارش خواهد بود. تمامی مدل‌های این سیستم از ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و یک ترابایت حافظه SATA برخوردار هستند.

MPG Trident 3 با کیس ۴.۷ لیتری به دست کاربر می‌رسد که به گفته MSI در اکثر کوله پشتی‌ها جا شده و با وزن حدوداً ۳.۱ کیلوگرمی، به راحتی قابل حمل خواهد بود. این مدل از اواخر ماه جاری با قیمت ۸۷۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

Codex R

دسکتاپ Codex R از پردازنده و کارت گرافیک مشابه با MPG Trident 3 برخوردار بوده و در بالاترین مشخصات با پردازنده i7، کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی GTX 2060، حافظه ۱ ترابایتی SATA و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD به دست کاربر می‌رسد.

سیستم مورد بحث از خنک کننده CPU با نورپردازی RGB، سه فن ۱۲۰ میلیمتری و یک فیلتر گرد و غبار آهنربایی برخوردار است.

سیستم Codex R همراه با لوازم جانبی گیمینگ شامل کیبورد Vigor GK30 و ماوس Clutch GM11 از ماه آینده میلادی با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

Aegis R و Aegis RS

سیستم‌های سری Aegis قدرتمندتر بوده و مدل پایه که Aegis R نام دارد، به پردازنده هشت هسته‌ای اینتل Corei7-10700F، کارت گرافیک RTX 2060 Super و رم ۱۶ گیگابایتی مجهز شده است. این مدل در بالاترین مشخصات با کارت گرافیک RTX 2070 Super، یک ترابایت حافظه SSD و منبع تغذیه ۶۵۰ وات قابل خریداری است.

مدل Aegis RS قیمت بالاتری داشته و به مادربرد Z490-A Pro، پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل Corei9-10900KF، کارت گرافیک GTX 2080 Super، یک ترابایت حافظه NVMe SSD و منبع تغذیه ۷۵۰ واتی مجهز شده است.

سیستم های Aegis R و Aegis RS همراه با لوازم جانبی گیمینگ مدل Codex R به ترتیب با قیمت ۱۴۹۹ و ۱۵۴۹ دلار از ماه آینده وارد بازار خواهند شد.

MEG Trident X

مدل MEG Trident X پرچمدار سیستم‌های گیمینگ MSI محسوب شده و در بالاترین مشخصات پردازنده اینتل Core i9-10900K، کارت گرافیک RTX 2080 Ti، رم ۶۴ گیگابایتی، حافظه یک ترابایتی SATA و حافظه SSD یک ترابایتی درون کیس ۱۰ لیتری و کوچک آن جای می‌گیرند.

این مدل به مادربرد مبتنی بر چیپست Z490 ساخت MSI مجهز شده و از درگاه‌های متعدد از جمله USB-A، خروجی HDMI، تاندربولت 3 نوع C با پاور دلیوری، ۵ جک صدا، خروجی S/PDIF، پورت اترنت، جک هدفون و میکروفون برخوردار است.

سیستم MEG Trident X ضمن بهره مندی از منبع تغذیه ۶۵۰ واتی و نورپردازی LED با قیمت ۲۲۹۹ دلار از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۴ تیر ۱۳۹۹

    خریدن یه همچین سیستمی تبدیل به محال شده واسه یه ادم معمولی☹️

    • M)
      M) | ۱ شهریور ۱۳۹۹

      متاسفانه یه حقیقت تلخه تو ایران?

مطالب پیشنهادی