ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ‌ها و تبلت پرچمدار جدید هواوی در ایران معرفی شدند

در مراسم آنلاینی که دقایقی پیش برگزار شد، تعدادی از محصولات جدید هواوی در رده لپ‌تاپ و تبلت برای بازار ایران معرفی شدند. معرفی محصولات توسط امیرحسین قاسمی مدیر شبکه خرده‌فروشی هواوی انجام شد. در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۲

در مراسم آنلاینی که دقایقی پیش برگزار شد، تعدادی از محصولات جدید هواوی در رده لپ‌تاپ و تبلت برای بازار ایران معرفی شدند. معرفی محصولات توسط امیرحسین قاسمی مدیر شبکه خرده‌فروشی هواوی انجام شد. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد.

قاسمی در ابتدای صحبت‌هایش به شرح موقعیت کنونی هواوی در بازار لپ‌تاپ پرداخت و گفت: «چندین سال است که شرکت هواوی وارد حیطه ساخت کامپیوترهای شخصی شده و هر سال محصولات جدیدی را در این حیطه ارائه می‌دهد.»

جدیدتر‌ین محصول هواوی در این رده میت بوک D15 است که یک لپ‌تاپ مناسب برای کارهای روزمره و تا حدی پردازش‌های سنگین‌تر است. نمایشگر FullView یکی از ویژگی های شاخص میت بوک D15 است که نسبت بالای صفحه‌نمایش به بدنه به میزان 87 درصد را ارائه می‌دهد. حاشیه های این صفحه‌نمایش 15.6 اینچی به 5.3 میلیمتر کاهش پیدا کرده است.

این لپ‌تاپ که جهت حمل و نقل آسان طراحی شده فقط 1.53 کیلوگرم وزن و 16.9 میلی‌متی ضخامت دارد. قاسمی گفت دو مدل از این لپ تاپ با پردازنده های اینتل Core i5 و AMD وارد بازار کشورمان خواهد شد. قابلیت دیگر این لپ تاپ سنسور اثر انگشت است که به شکل یکپارچه با دکمه پاور طراحی شده. علاوه بر این وبکم دستگاه نیز داخل کیبورد جای گرفته که طبق تجربه ما محل مناسبی محسوب نمی شود.

در پایان بخش لپ‌تاپ این رویداد نیز تمام محصولات حال حاضر هواوی معرفی شدند که علاوه بر میت بوک D15 شامل دو مدل دیگر یعنی میت بوک 13 و میت بوک ایکس پرو نیز می‌شود. هواوی در مورد قیمت سری لپ تاپ هایش در ایران اطلاعاتی ارائه نکرد.

محصول دیگری که در این رونمایی ارائه شد، تبلت پرچمدار و جدید هواوی میت پد پرو بود که آخرین استاندارد‌های این شرکت در تبلت‌ها را ارائه می‌دهد. مدیر شبکه خرده‌فروشی هواوی در بیان قابلیت‌های این تبلت به قلم نوری پیشرفته و حساس آن اشاره کرد که مانند یک قلم ظریف امکان کار و طراحی را برای کاربران مهیا می‌کند. Huawei M-Pencil طراحی شش وجهی ویژه‌ای دارد که حسی شبیه نوشتن روی کاغذ را برای کاربر تداعی می‌کند.

قاسمی سپس اضافه کرد: «صفحه نمایش 10.8 اینچی این تبلت با حاشیه بسیار کم 4.9 میلی‌متری تصویری عالی برای طراحی، نوشتن، فیلم دیدن و غیره مهیا کرده است. این تبلت در عین قدرتمند بودن طراحی بسیار نازکی داشته و فقط 460 گرم وزن دارد که جابه‌جایی آن را بسیار آسان می‌کند. Kirin 990 حرف آخر هواوی در قدرت پردازش است که به عنوان پردازنده اصلی در این تبلت استفاده شده. این پردازنده به کمک واحد مخصوص پردازش هوش مصنوعی محصولی بسیار هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد.»

این محصول منحصر به فرد به همراه صفحه‌ کلید اختصاصی آن که باید به صورت مجزا خریداری شود نیز به زودی در معرض فروش برای مخاطبان ایرانی قرار گرفته و می‌تواند رقیبی قدرتمند برای تبلت‌های سطح بالای موجود در بازار باشد. البته متأسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول در بازار ایران از سوی هواوی اعلام نشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • pourya
    pourya | ۶ تیر ۱۳۹۹

    لپتاپاش اگه ارزون باشه ارزش خرید داره

  • نیما
    نیما | ۵ تیر ۱۳۹۹

    وقتی سامسونگ هست این چی میگه دیگه؟

    • Reza12022
      Reza12022 | ۵ تیر ۱۳۹۹

      آمار منفی رو ببینید خداوکیلی ????

  • noisymind
    noisymind | ۵ تیر ۱۳۹۹

    خب اگه برای ایران معرفی کرده لطفا حدود قیمتهاش رو هم بگین دیگه. و اینکه اگه واقعا برای ایران باشه باید قیمتهاش به جیب مردم فقیر ایران هم بخوره.

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۵ تیر ۱۳۹۹

    تبلتش خیلی خوبه

  • MATELF
    MATELF | ۴ تیر ۱۳۹۹

    راجب لپتاب ها کاش کاملتر توضیح میدادید...

مطالب پیشنهادی