ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی ال جی از ایربادهای کاملاً بیسیم TONE Free با کیس پاک کننده

LG از ایربادهای کاملاً بیسیم Tone Free HBS-FN4 و HBS-FN6 رونمایی کرد. ایرباد HBS-FN6 مدل پیشرفته‌تر محسوب شده و کیس آن قابلیت از بین بردن باکتری‌ها را دارد. این دو محصول از ماه آینده میلادی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

LG از ایربادهای کاملاً بیسیم Tone Free HBS-FN4 و HBS-FN6 رونمایی کرد. ایرباد HBS-FN6 مدل پیشرفته‌تر محسوب شده و کیس آن قابلیت از بین بردن باکتری‌ها را دارد. این دو محصول از ماه آینده میلادی به بازار عرضه می‌شوند.

قابلیت پاک کنندگی ایرباد HBS-FN6 زمانی که کاربر ایربادها را درون کیس قرار می‌دهد فعال شده و به گفته ال جی ۹۹.۹ درصد باکتری‌های سری‌های سیلیکونی و درون حفره ایربادها را با استفاده از نور فرابنفش از بین می‌برد. البته این قابلیت گرد و غبار یا جرم گوش را پاک نمی‌کند.

ایربادهای مورد بحث از سیستم صوتی شرکت Meridian بهره می‌برند. این شرکت بریتانیایی که سازنده قطعات صوتی و تصویری است، سال ۲۰۱۸ به طور رسمی همکاری با ال جی را آغاز کرد. سازنده کره‌ای می‌گوید فناوری Digital Signal Processing شرکت Meridian بعد تازه‌ای به خروجی صدای ایربادهای جدید این شرکت اضافه خواهد کرد و وعده صدای استودیویی باکیفیت با تأکید بر وضوح صدای خواننده را داده است.

هر دو ایرباد HBS-FN6 و HBS-FN4 از قابلیت تنظیم EQ با چهار حالت که توسط شرکت Meridian توسعه داده شده برخوردارند. این چهار حالت عبارت‌اند از: Natural برای تجربه صدای «واقعی و بالانس شده»، Immersive برای غوطه ور شدن در فضا، Bass Boost برای بیس قوی تر و Treble Boost برای وضوح بیشتر صدای خواننده.

ایربادهای مورد بحث از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار نیستند، اما ال جی قول داده که سر گوشی‌های آن‌ها بدون درز و به طور کامل درون گوش جای خواهند گرفت و درصد بالایی از اصوات مزاحم بیرونی را مسدود خواهند کرد. ایربادها همچنین از قابلیت Ambient Sound Mode نیز برخوردارند که اجازه رد شدن صدا از گوشی‌ها برای شنیدن اصوات بیرونی را می‌دهد.

ال جی می‌گوید ایربادهای HBS-FN6 و HBS-FN4 با یک بار شارژ تا ۶ ساعت برای گوش دادن به موزیک و تا ۵ ساعت برای مکالمه قابل استفاده خواهند بود. به کمک کیس شارژ، شارژدهی این دو محصول ۱۸ ساعت دیگر افزایش یافته و برای سه بار شارژ کامل جوابگو خواهد بود. ال جی می‌گوید با قرار دادن ایربادها درون کیس به مدت ۵ دقیقه می‌توان تا یک ساعت با آن‌ها به موزیک گوش داد.

ایربادهای یاد شده به لطف بهره مندی از گواهی IPX4 در برابر پاشیده شدن آب از تمام جهات و همچنین عرق و باران مقاومت خواهند کرد. هر دو مدل با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و سیری سازگار بوده و به کمک دکمه‌های لمسی می‌توان کارهایی نظیر پخش موزیک، توقف، رفتن به آهنگ بعدی و همچنین تنظیم ولوم را انجام داد.

ایربادهای HBS-FN6 و HBS-FN4 با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده و از بلوتوث 5.0 و کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی می‌کنند. این دو محصول از ماه آینده میلادی در رنگ‌های مشکی و سفید در اروپا و آمریکای شمالی به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی