ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبیه ساز 3DS
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Citra؛ لذت تجربه عناوین 3DS روی اندروید

بعد از گذشت پنج سال از معرفی برای پی سی، حالا وقت آن رسیده که اندرویدی‌ها هم بتوانند لذت اجرای بازی‌های نینتندو 3DS با شبیه‌ساز Citra را بچشند. این شبیه‌ ساز 3DS که از سال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بعد از گذشت پنج سال از معرفی برای پی سی، حالا وقت آن رسیده که اندرویدی‌ها هم بتوانند لذت اجرای بازی‌های نینتندو 3DS با شبیه‌ساز Citra را بچشند. این شبیه‌ ساز 3DS که از سال 2014 کار خود را آغاز کرده و چند هفته‌ای است که روی اندروید آمده، تجربه‌ای تمام عیار از اجرای بازی‌های کنسول دستی نینتندو را روی گوشی به نمایش می‌گذارد.

نسخه اندروید شبیه‌ساز سیترا سال‌هاست که در دست توسعه قرار دارد و از سال 2014 تا امروز بیلدهای مختلفی از آن در اینترنت منتشر شده. اما بیلد اخیر (که فعلا در گوگل پلی در مرحله Early Access قرار دارد) از کدهای شبیه‌سازهای مشهوری مثل دلفین و Yuzu (شبیه‌ساز نینتندو سوییچ) استفاده کرده تا با سخت‌افزار گوشی‌های اندرویدی سازگاری خوبی داشته باشد.

شبیه ساز 3DS

نتیجه واقعا عالی بوده. سیترا به لطف تنظیمات گرافیکی متعددی که دارد، روی طیف وسیعی از دیوایس‌های اندرویدی قابل اجراست و بازی‌های 3DS را تقریبا با همان کیفیتی که روی کنسول می‌بینید، روی گوشی هم اجرا می‌کند؛ از فرنچایز سوپر ماریو گرفته تا بازی‌های محبوبی مثل رزیدنت اویل و پورتال و پوکمون و دانکی کونگ و تمام عناوین موفق و خاطره‌انگیزی که روی این کنسول آمدند.

سیترا به غیر از سازگاری نرم‌افزاری، با سخت‌افزار دیوایس‌های اندرویدی هم رابطه خوبی برقرار می‌کند. بازی‌هایی که با این شبیه‌ساز اجرا می‌کنید می‌توانند به دوربین گوشی، میکروفون و شتاب‌سنج دسترسی پیدا کنند. بنابراین تجربه‌تان از اجرای عناوین 3DS روی گوشی تقریبا با خود کنسول برابری می‌کند.

پشتیبانی از کیبورد اندروید و امکان وارد کردن متن در بازی‌ها هم ویژگی دیگریست که از سیترا یک شبیه‌ساز کامل و قابل اعتماد ساخته. ضمن این که مزیت پشتیبانی از گیم‌پد را هم دارید که دکمه‌هایش می‌توانند به لطف ویژگی کی مپینگ شخصی‌سازی هم بشوند.

شبیه ساز 3DS

و همه این امکانات به طور کاملا رایگان ارائه می‌شوند. توسعه‌دهندگان سیترا هزینه‌ای بابت شبیه‌سازی بازی‌ها از شما نمی‌گیرند، هر چند اگر دوست داشته باشید می‌توانید اپلیکیشن را به نسخه پرمیوم ارتقاء بدهید که در این حالت چند ویژگی بیشتر عایدتان می‌شود.

تم دارک برای بازی در شب و البته فیلترهای جذاب و متنوع برای زینت دادن به تکسچرها جزو امکاناتی هستند که فقط در نسخه Pro به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. البته این ویژگی‌ها تزئینی‌اند و صرفا بهانه‌ای هستند برای آن که بتوانید از توسعه‌دهندگان حمایت مالی کنید. حدس می‌زنیم با دیدن اجرای بسیار نرم و روان بازی‌ها روی گوشی بدتان نیاید که این کار را برای پیشرفت پروژه انجام بدهید.

شبیه ساز 3DS

شبیه‌ساز سیترا فقط از دیوایس‌های 64-بیتی اندرویدی با حداقل نسخه 8.0 سیستم عامل پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که برای تجربه بی کم و کاست بازی‌هایی مثل ماریو کارت و رزیدنت اویل خیلی نباید روی گوشی‌های اقتصادی حساب باز کنید.

سیترا را می‌توانید همین حالا و به رایگان از پلی استور دانلود کنید. ضمنا برای دانلود بازی‌های 3DS می‌توانید به وبسایت romsforever مراجعه کنید که آرشیو بسیار فوق‌العاده‌ای از آن‌ها را گردآوری کرده که باید با فرمت CIA دانلودشان کنید و بعد از بارگذاری در شبیه‌ساز، با لذت پای بازی بنشینید.

Citra Emulator

Citra Emulator

سازنده: Citra Emulator قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۶ مهر ۱۳۹۹

    شبیه ساز نینتندو سوئیچ برای اندروید رونمایی شد با نام egg ns emulator
    ?

  • realminati888
    realminati888 | ۲۷ تیر ۱۳۹۹


    i like games

  • Amir
    Amir | ۶ تیر ۱۳۹۹

    من گوشیم میت 10 با اندروید 9
    فایل CIA میزنم نصب کنه چند ثانیه صفحه سیاه میشه بعد دوباره میاد تو برنامه سیترا و هیچی نمیشه

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۹

      سر کدوم بازی به چنین مشکلی خوردید؟ اگه نمیشه فایل CIA رو از یه سورس دیگه بگیرید ببینید چنین مشکلی هست یا نه؟ احتمال داره برطرف بشه.

    • Gazambor
      Gazambor | ۸ تیر ۱۳۹۹

      خب رام های decrypted دانلود کن

  • Gazambor
    Gazambor | ۶ تیر ۱۳۹۹

    ممنون بابت این مقاله ، البته اینم مینوشتید از اسنپ ۸۳۵ به بالا میتونن اجراش کنن من خودم رو اسنپ ۸۴۵ رزیدنت اویل رولیشنز رو باز کردم کمی لگ داره امیدوارم تو اپدیت های بعدی درست شه یه چیز جالب هم که این برنامه داره چیت کد هست که من جون و تیر رو نامحدود کردم

    • جانی سینز علیه حسن دزده
      جانی سینز علیه حسن دزده | ۶ تیر ۱۳۹۹

      البته به بازیش هم بستگی داره.من نیو سوپر ماریو براس2رو با اسنپ دراگون730و رم6امتحان کردم.تقریبا روون اجرا میشه.

      • Gazambor
        Gazambor | ۸ تیر ۱۳۹۹

        آره رزیدنت اویل سنگینه و منم سونیک جنریشنز رو راحت اجرا کردم

مطالب پیشنهادی