ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Dream League Soccer 2020؛ لیگ رویایی برگ برنده‌اش را از دست داد

در مثلثِ بازی‌های فوتبالی موبایل، هر سه بازی یک مزیت بزرگ «داشتند» که مسیرشان را از هم جدا می‌کرد. PES Mobile شبیه‌سازی شده‌ترین تجربه از فوتبال را ارائه می‌داد، فیفا موبایل دست روی یک تجربه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

در مثلثِ بازی‌های فوتبالی موبایل، هر سه بازی یک مزیت بزرگ «داشتند» که مسیرشان را از هم جدا می‌کرد. PES Mobile شبیه‌سازی شده‌ترین تجربه از فوتبال را ارائه می‌داد، فیفا موبایل دست روی یک تجربه متفاوت گذاشت و لیگ رویایی هم به‌خاطر بخش آفلاینش  علاقه‌مندان به بخش Career نمونه‌های کنسولی را جذب می‌کرد. اما حالا چرا داشتند؟ چون دریم لیگ 2020 دست به تغییر عجیبی زده است.

دریم لیگ 2020 نسبت به بقیه نسخه‌هایش واقعا بازی خوبی است. بعد از چندین قسمت بالاخره این تغییرِ شماره بازی به چشم آمده و دیگر این حس به بازیکن دست نمی‌دهد که انگار بزرگترین کار سازنده این بوده لوگوی بازی را وارد فوتوشاپ کند و عدد 19 را به 20 تغییر بدهد.

در اینجا از آن رنگ مصنوعی چمن‌های قبلی خبری نیست و نورپردازی بهتر چهره‌ای زنده‌تر به محیط داده، به لطف استفاده از تکنولوژی ضبط حرکات انیمیشن‌های جدید تا حدی بازی را از آن حالت خشکی که قبلا داشت، خارج کرده‌اند و هوش مصنوعی بهتر (به‌خصوص برای حرکت در عمق و رفتار دروازه بان‌ها) باعث شده تا مسابقات چالش‌برانگیزتر بشوند.

حالا که گرافیک بهبود یافته دیگر وقتش رسیده سازنده به سراغ کنترل بازی برود. برخلاف PES و فیفا موبایل که هر دو بازی با جسچرها را ممکن کرده‌اند ولی در دریم لیگ 2020 همچنان با دکمه‌ها سر و کار دارید.

البته دریم لیگ 2020 همچنان با PES و فیفا موبایل فاصله دارد اما این فاصله در اینجا به کمترین میزان خودش رسیده است. فقط نکته اینجاست اگر در قسمت‌های قبلی «Career آفلاین» این فاصله بازی با رقیبانش را جبران می‌کرد، در اینجا از این خبرها نیست.

بله، درست خواندید: سازنده برای دریم لیگ 2020 تصمیم متفاوتی گرفته و حالا نه فقط برای مسابقه با بقیه بلکه حتی اگر می‌خواهید در قسمت Career تیم و باشگاه خودتان را راه بیاندازید، با هوش مصنوعی بازی کنید و بازیکن‌های جدید بگیرید باز باید آنلاین بشوید.

به بدن بازیکن نگاه کنید، مدل سازی فوتبالیست‌های دریم لیگ 2020 به‌گونه‌ای است که همگی انگار چند سالی بدنسازی سنگین کار کرده‌اند. این مسئله در کنار طراحی بد چهره‌ها از بزرگترین مشکلات فنی بازی به شمار می‌رود. 

در واقع بازی با وجود قدم روبه‌جلویش در بخش فنی، یک قدم رو به عقب خیلی خیلی عجیب برداشته و اگرچه این سیاست احتمالا به‌خاطر عرضه نسخه مود دریم لیگ‌های قبلی بوده و جنبه اقتصادی دارد اما از آن طرف باعث شده تا دریم لیگ 2020 یکی از بزرگترین مزیت‌هایش نسبت به رقیبانش را از دست بدهد.

احتمالا هم استودیوی First Touch Games که می‌دانسته این مسئله مخالفین خودش را خواهد داشت، در اقدامی سنت شکنانه تصمیم گرفته دو بازی از دریم لیگ را در گوگل پلی منتشر کند. یکی از آن‌ها همین دریم لیگ 2020 است که جدیدترین نسخه بازی به‌شمار می‌آید.

دریم لیگ 2020
با حدف بخش آفلاین از قسمت Career، سازنده یک قسمت جدید به اسم Exhibition اضافه کرده که همان بازی دوستانه است. یعنی با هوش مصنوعی می‌توانید مسابقه بدهید.

یکی دیگر هم به تنهایی دریم لیگ ساکر (بدون هیچ شماره‌ای) نام دارد که همان دریم لیگ 2019 بوده و بازیکن‌ها در آن همچنان می‌توانند بخش Career را به صورت آفلاین تجربه کنند ولی نکته اینجاست در اینجا دیگر از آن پیشرفت‌های فنی دریم لیگ 2020 خبری نیست.

بنابراین انتخاب با خودتان است، اگر به گیم پلی دریم لیگ عادت کرده‌اید و اهمیتی نمی‌دهید به اینکه همیشه آنلاین باشید دریم لیگ 2020 یک سر و گردن از قسمت قبلی خودش بالاتر قرار دارد. اما اگر از آن دسته بازیکن‌هایی هستید که این مجموعه را به‌خاطر Career آفلاینش تجربه می‌کردید، فعلا چاره‌ای ندارید جز اینکه به سراغ نسخه دیگر دریم لیگ بروید.

Dream League Soccer 2020

Dream League Soccer 2020

سازنده: First Touch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 395.3 / 341 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۷ تیر ۱۳۹۹

    به نظرم همین که دو تا نسخه دادن که بشه افلاین هم بازی کرد خیلی به پلیر های خودشون اهمیت دادن

مطالب پیشنهادی