ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای مشخصات احتمالی گلکسی نوت ۲۰ اولترا؛ نمایشگر غول پیکر و قیمت نجومی

سامسونگ در ادامه سال از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می‌کند. اخیرا مشخصات کامل به همراه قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا لو رفته است. سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از گوشی گلکسی S20 اولترا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

سامسونگ در ادامه سال از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می‌کند. اخیرا مشخصات کامل به همراه قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا لو رفته است.

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از گوشی گلکسی S20 اولترا رونمایی کرد و همین موضوع باعث شد بسیاری منتظر معرفی نسخه اولترا گلکسی نوت ۲۰ باشند. با این وجود گزارش‌های گذشته وجود چنین دستگاهی را رد کرده بودند، اما افشاگری‌های اخیر از عرضه این گوشی هوشمند خبر می‌دهند. این احتمال وجود دارد که به همراه گلکسی نوت ۲۰ و ۲۰ پلاس، نسخه اولترا آن نیز وارد بازار شود.

سایت WCCFtech به نقل از صفحه «Technology Meow» در شبکه اجتماعی «Wiebo»، مشخصات کامل و همچنین قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا را افشا کرده است. از آنجایی که تا به امروز گزارش دقیقی درباره این دستگاه منتشر نشده، نمی‌توان چندان به افشاگری اخیر اعتماد کرد، با این حال بد نیست نگاهی به آن داشته باشیم.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود و خمیدگی آن تفاوتی با گلکسی نوت ۱۰ پلاس ندارد. سامسونگ برای این دستگاه چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز درنظر می‌گیرد که با توجه به فرکانس احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس روبه‌رو می‌شویم. این دستگاه همچنین از ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارای دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۰۸، ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و قابلیت زوم ۴ برابری به همراه فوکوس خودکار لیزری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک، اسپیکر دوگانه، پشتیبانی از شبکه 5G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی اشاره کرد.

این گوشی غول پیکر در رنگ‌های مشکی، سفید و مسی وارد بازار می‌شود و عملکرد قلم S Pen آن بهبود پیدا می‌کند. در صورتی که افشاگری اخیر صحت داشته باشد، قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا بیش از ۱۴۰۰ دلار و نسخه پلاس بالاتر از ۱۱۰۰ دلار خواهد بود که منطقی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amirsadatshirazy
    amirsadatshirazy | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    سامسونگ به زودی میکشه عقب مگر امریکا یکسره شرکتهای چینیو تحریم کنه البته خود امریکا یل طولایی در سرقت تکنولوزی داره اما جلو افتادن خیلی کشورای دیگه رو نمیتونه ببینه. سامسونگ تا ۵ سال اینده تا رتبه ۴ یا ۵ فروش مبایل سقوط میکنه این غول به اصطلاح فناوری که خیلیا میگن به شدت هر چه تماماقتصادش و شرکتهاش به امریکا وابسته ان و این مسعله خیلی هم پیچیده نیست همینکه کره ۱۵ سال جایگاه ۱۳ تا ۱۶ اقتصاد جهان رو داره و بالاتر نمیره این ماجرا رو ثابت میکنه منتها حمایتهای امریکا و تحریم هم نمیتونه بازار و به نفع خودش و این شرکت چند ملییتی که یکی از پشتوانه هاش سهامداران امریکایین رو جامه عمل بپوشونه ، چین به شدت داره حرکت میکنه ، از اونطرف اروپا و المان از طرفی زاپن که ۲۰ ساله اقتصاد ۳ و ۴ دنیارو تصاحب کرده ، امریکا دیگه نمیتونه همه چیزو به نفع خودش تصاحب کنه ، این روزها زدو بندهای اقتصادی سامی و امریکا خیلی بیش از پیش شده ، رشپه و دروغ و ریا سامسونگ ۳ ماه قبل تحریمهای ایران رو ترک کرد اونم خود جوش و از اونورم گرانی اسمارت فونهاش که توان رقابت نداره

  • E.A
    E.A | ۹ تیر ۱۳۹۹

    الان اگر دلار چار تومن بود دلارم چهار پنج میلیون میلیون تومن نهایت ولی الان میانرده هم نه اقتصادی ک دویست دلاره میشه چهار میلیون با ریجستری و گمرک بالای ۵ ۶ میلیون میفته ی زمانی میشد دل بست ب خرید پرچم دار الان باید فقط رو اینترنت دیدشون و گفت عجب چیزین اینا و هیچی نگفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی