ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی واچ ۳ تاریخ معرفی را لو داد

سامسونگ احتمالا طی ماه آینده میلادی از نسل سوم ساعت‌های هوشمندش رونمایی خواهد کرد، و حالا فرصت داریم تا رندرهایی جدید از گلکسی واچ 3 را با کیفیتی بالا مشاهده کنیم و با رنگ‌بندی آن ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سامسونگ احتمالا طی ماه آینده میلادی از نسل سوم ساعت‌های هوشمندش رونمایی خواهد کرد، و حالا فرصت داریم تا رندرهایی جدید از گلکسی واچ 3 را با کیفیتی بالا مشاهده کنیم و با رنگ‌بندی آن نیز آشنا شویم.

بعد از آنکه هفته گذشته تصاویری تازه از این گجت پوشیدنی را با نمایشگر روشن دیدیم و گوشه‌هایی از رابط کاربری آن را شناختیم، افشاگر معروف یعنی «evleaks» رندرهایی باکیفیت بالا از گلکسی واچ 3 منتشر کرده که به خوبی تنوع رنگی این محصول را نمایش می‌دهد.

بر همین اساس به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی و برنز راهی بازار خواهد شد. در حالی که مدل دوم در نگاه اول رزگلد به نظر می‌رسد، گفته شده که این رنگ در نسل سوم با نام برنز خوانده خواهد شد. نسخه برنز این ساعت از ابعاد ۴۱ میلیمتری برخوردار بوده و نسخه مشکی نیز ۴۵ میلیمتری است. در رابط کاربری مدل مشکی رنگ، تاریخ «چهارشنبه ۲۲» دیده می‌شود که احتمالا به تاریخ رونمایی از این محصولات در روز ۲۲ ژولای (۱ مرداد) که اتفاقا چهارشنبه است اشاره دارد.

طبق شایعات و گزارشات پیشین، گلکسی واچ 3 احتمالا در دو بدنه استیل ضدزنگ یا پلاتینیوم راهی بازار خواهد شد. شیشه نمایشگر از جنس گوریلا گلس DX بوده و زه چرخشی آن نیز باریکتر است. ضمن اینکه ساعت هوشمند مورد بحث از استاندارد نظامی MIL-STG-810G و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM برخوردار خواهد بود.

مدل ۴۱ میلیمتری گلکسی واچ 3 باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگری ۱.۲ اینچی خواهد داشت. در سوی دیگر مدل ۴۵ میلیمتری از باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۱.۴ اینچی بهره می‌برد. در عین حال هر دو مدل مجهز به سیستم شارژ بی‌سیم خواهند بود.

گلکسی واچ 3 احتمالا مشابه با بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارای سنسورهای سلامتی متعدد از جمله سیستم پایش ضربان قلب، نوار قلب، فشار خون، خواب، و بسیاری موارد دیگر خواهد بود. سیستم عامل این ساعت تایزن ۵.۵ بوده و یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. انتظار می‌رود امکانات ارتباطاتی مختلفی از جمله LTE، وای‌فای، GPS، بلوتوث و NFC نیز در گلکسی واچ 3 حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی