ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی سری آیفون ۱۲ از لبه‌های تخت تا اسکنر LiDAR [تماشا کنید]

تا به امروز با گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های سری آیفون ۱۲ روبه‌رو شده‌ایم و حالا ویدیویی مفهومی از این محصولات منتشر شده که طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. اپل اواخر تابستان از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸

تا به امروز با گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های سری آیفون ۱۲ روبه‌رو شده‌ایم و حالا ویدیویی مفهومی از این محصولات منتشر شده که طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

اپل اواخر تابستان از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. در ویدیویی که کانال یوتیوبی «ConceptsiPhone» منتشر کرده، طراحی و برخی ویژگی‌های این محصولات به همراه قیمت آن‌ها به چشم می‌خورد که اکثر آن‌ها مطابق با شایعات گذشته هستند، البته در این ویدیو به پشتیبانی گوشی‌های آینده اپل از فناوری شارژ وایرلس معکوس نیز اشاره شده است.

بر اساس شنیده‌ها، اپل حداقل از ۴ گوشی سری آیفون ۱۲ رونمایی خواهد کرد که تمام آن‌ها غیر از نسخه پایه، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. اپل این محصولات را به چیپست A14 Bionic مجهز می‌کند و با سیستم عامل iOS 14 که اخیرا در کنفرانس 2020 WWDC معرفی شده، وارد بازار می‌کند.

آیفون ۱۲ به نمایشگر ۵.۴ اینچی مجهز می‌شود و مدل مکس آن با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از راه می‌رسد. این محصولات احتمالا با قیمت ۶۴۹ و ۷۴۹ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. مدل‌های پرو و پرو مکس نیز به ترتیب نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند داشت و همچنین از اسکنر LiDAR بهره می‌برند.

اپل با معرفی آیفون ۷ در سال ۲۰۱۶ تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی‌های خود گرفت، البته این محصولات با هدفون با رابط لایتنینگ در جعبه خود وارد بازار شدند. حالا به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد این هدفون را نیز از جعبه گوشی‌های آینده خود حذف کند.

آیفون ۱۲

سایت Wccftech به نقل از حساب توییتری «Soybeys» اعلام کرده که احتمالا خبری از هدفون در جعبه گوشی‌ آیفون ۱۲ نخواهد بود، البته این اولین باری نیست که با چنین موضوعی مواجه می‌شویم. در گذشته تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» نیز از حذف هدفون از جعبه گوشی‌های آینده اپل برای افزایش فروش ایرپادها خبر داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aliakbar
    aliakbar | ۸ تیر ۱۳۹۹

    بسیار زیباست ولی حیف که در ایران اگر بیاید باقیمتی بسیار زیاد به فروش خواهد رسید ?

مطالب پیشنهادی