ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 30 لایت
تکنولوژی

آنر 30 لایت با پشتیبانی از 5G معرفی شد

اگر بدنبال یک گوشی 5G مقرون به صرفه هستید شاید بهتر باشد نگاهی به مشخصات آنر 30 لایت بیندازید که امروز با قیمت ۲۴۰ دلار معرفی شد. این گوشی از چیپست ۷ نانومتری مدیاتک Dimensity 800 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۳

اگر بدنبال یک گوشی 5G مقرون به صرفه هستید شاید بهتر باشد نگاهی به مشخصات آنر 30 لایت بیندازید که امروز با قیمت ۲۴۰ دلار معرفی شد.

این گوشی از چیپست ۷ نانومتری مدیاتک Dimensity 800 بهره می برد که چهار هسته کورتکس A76 و چهار هسته A55 (همگی با کلاک ۲ گیگاهرتز) دارد و رندر گرافیکی آن بر عهده پردازنده Mali-G57 MC4 است.

پیکره بندی پیش فرض برای آنر 30 لایت ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل قدرتمندی از آن هم تولید شده که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. این گوشی همراه با اندروید 10 از جعبه خارج می شود که به رابط کاربری Magic UI 3.1 مزین شده است (از یاد نبرید که خبری از سرویس های گوگل در این موبایل نیست).

آنر 30 لایت

آنر 30 لایت یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن 1080p+ و نرخ رفرش ۹۰ هرتز دارد. نرخ نمونه برداری تاچ آن برابر با ۱۸۰ هرتز عنوان شده که واکنش فوری نمایشگر به فرامین تاچ را به ارمغان می آورد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که درون یک بریدگی قطره ای بالای نمایشگر جای گرفته و میتوان از آن برای قفل گشایی دستگاه با چهره استفاده کرد. اگر هم تمایلی به این شیوه احراز هویت ندارید شرکت سازنده یک حسگر اثر انگشت را در بخش جانبی بدنه آن تعبیه کرده است.

در قسمت پشتی بدنه این موبایل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور 1/2 اینچی و گشودگی دهانه لنز f/1.8 دیده می شود. در سمت چپ این دوربین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و در سمت راست آن یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد. دوربین اصلی این موبایل میتواند ویدیوهای 4K از سوژه هایش بگیرد و از تکنولوژی لرزشگیر الکترونیک برخوردار است.

آنر 30 لایت

انرژی مورد نیاز قطعات این گوشی از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که با توان ۲۲.۵ وات از طریق پورت USB-C شارژ می شود (۵۳ درصد ظرفیت آن در ۳۰ دقیقه شارژ می شود). همچنین یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری صدا نیز در بدنه این گوشی وجود دارد و دستگاه همزمان از دو سیم کارت و استاندارد وای فای 5 پشتیبانی می کند.

عرضه این گوشی از چهارشنبه آینده آغاز می شود. قیمت مدل پایه آن با ۶ گیگابایت رم برابر با ۲۴۰ دلار و برای مدل دیگر با رم ۸ گیگابایت ۳۱۱ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    یعنی به صورت دستی هم نمیشه اپ های گوگل رو روش نصب کرد؟ هیچ راهی نداره؟

مطالب پیشنهادی