ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دایناسورهای واقعیت افزوده گوگل
تکنولوژی

دایناسورهای واقعیت افزوده به سرچ گوگل می آیند

خواندن در مورد دایناسورهایی که زمانی روی زمین راه می رفته اند یک چیز است و تجسم شان در نزدیکی تان چیز دیگری؛ گوگل حالا به شما کمک می کند تا راحت تر این موجودات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

خواندن در مورد دایناسورهایی که زمانی روی زمین راه می رفته اند یک چیز است و تجسم شان در نزدیکی تان چیز دیگری؛ گوگل حالا به شما کمک می کند تا راحت تر این موجودات مربوط به ماقبل تاریخ را تجسم کنید. این شرکت ۱۰ دایناسور واقعیت افزوده را به سرچ گوگل اضافه کرده است؛ این یعنی دفعه بعدی که به دنبال تصاویر گونه هایی نظیر برکیوسور یا ترانادان بودید می توانید تصویر واقعیت افزوده آنها را از نزدیک مشاهده کنید.

سال گذشته و در کنفرانس توسعه دهندگان I/O بود که گوگل از اضافه شدن حیوانات واقعیت افزوده به سرچ های موتور جستجوی خود خبر داد و از آن زمان تاکنون طیف وسیعی از حیوانات و جانوران را به سرچ های خود آورده که از گربه ها، عقرب ها و خرس ها گرفته تا ببر و بسیاری دیگر را شامل می شود و حالا نیز گله ای از دایناسورها به این مجموعه اضافه شده اند. تصاویر این دایناسورهای واقعیت مجازی با استفاده از بازی موبایل دنیای ژوراسیک تهیه شده است.

فهرست کامل دایناسورهای واقعیت افزوده ای که به سرچ گوگل اضافه شده اند به شرح زیر است:

البته جای دادن یک دایناسور درون منازل مسکونی غیرممکن است و به همین خاطر گوگل اعلام کرده که اندازه این حیوانات را مطابق با محیط پیرامونی شان کوچک میکند. اینکه تکنولوژی مقیاس بندی گوگل دقیقا چطور عمل میکند بسیار جالب است، هرچند تجربه قبلی گوگل برای تغییر اندازه حیوانات واقعیت افزوده چندان موفق نبود و انتظار نمی رود که شاهد وقوع انقلابی در این زمینه باشیم.

در نظر داشته باشید که همه گوشی ها یا تبلت ها توانایی نمایش این موجودات واقعیت افزوده را ندارند. اگر از اندروید استفاده می کنید دستگاه شما باید از تکنولوژی ARCore پشتیبانی کند و اگر آیفون دارید نسخه نرم افزار آن باید iOS 11 یا بالاتر باشد. برای مشاهده این حیوانات صرفا کافیست یکی از موارد بالا را در از طریق کروم یا هر مرورگر دیگری در گوگل سرچ کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی