ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مارشال Emberton معرفی شد؛ اسپیکر قابل حمل با شارژدهی ۲۰ ساعته

شرکت مارشال از اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل جدیدی به نام Emberton با قیمت ۱۶۸ دلار رونمایی کرد. این محصول ۷۰۰ گرم وزن داشته و به لطف بهره مندی از گواهی IPX7، قابلیت غوطه ور ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

شرکت مارشال از اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل جدیدی به نام Emberton با قیمت ۱۶۸ دلار رونمایی کرد. این محصول ۷۰۰ گرم وزن داشته و به لطف بهره مندی از گواهی IPX7، قابلیت غوطه ور شدن تا عمق یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه را دارد.

به گفته شرکت مارشال، اسپیکر Emberton با وجود ابعاد کوچک، صدایی غنی، واضح و بلند را پخش می‌کند. بلندگوی این محصول صدا را در جهات مختلف پخش کرده و در بیرون و درون منزل صدا را به شکل واضح و رسا به گوش کاربر می‌رساند.

به گفته سازنده این اسپیکر با یک بار شارژ تا حدود ۲۰ ساعت قابل استفاده بوده و به دلیل پشتیبانی باتری آن از شارژ سریع، پس از ۲۰ دقیقه وصل بودن به شارژر می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد. این محصول همچنین از بلوتوث ۵ پشتیبانی کرده و تا مسافت ۹ متری به دیوایس متصل باقی می‌ماند.

اسپیکر Emberton با قیمت ۱۶۸ دلاری تقریباً هم قیمت اسپیکر قابل حمل شرکت Ultimate Ears یعنی Boom 3 با قیمت ۱۵۰ دلار بوده و از لحاظ قابلیت‌ها شباهت‌هایی با آن دارد. برای مثال هر دو محصول در برابر نفوذ آب مقاومت کرده و صدا را به شکل ۳۶۰ درجه پخش می‌کنند.

اسپیکر Emberton مارشال

البته اسپیکر جدید مارشال شارژدهی بیشتری نسبت به Boom 3 (پانزده ساعت با یک بار شارژ) داشته و برخلاف آن که پورت micro-USB را ارائه می‌کند، از درگاه USB-C برخوردار است. خریدار با پرداخت ۵۰ دلار کمتر می‌تواند به سراغ اسپیکر بلوتوثی سونی XB23 هم برود البته شارژدهی آن تنها ۱۲ ساعت اعلام شده است.

اسپیکر Emberton رقبای متعددی را کنار خود می‌بیند اما ظاهر کلاسیک و شارژدهی قابل توجه  برگ‌های برنده آن هستند. این محصول از هم اکنون از سایت رسمی سازنده قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۲ تیر ۱۳۹۹

    مارشال آمپ های گیتارش خیلی معروفه و تخصصش همونه

مطالب پیشنهادی