ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا وان فیوژن معرفی شد؛ اسنپدراگون ۷۱۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

موتورولا اواخر خرداد ماه از میان‌رده وان فیوژن پلاس با دوربین چهارگانه و سلفی پاپ آپ رونمایی کرد. حال این شرکت از میان‌رده دیگری به نام «وان فیوژن» رونمایی کرده که نسخه ضعیف‌تر مدل پلاس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

موتورولا اواخر خرداد ماه از میان‌رده وان فیوژن پلاس با دوربین چهارگانه و سلفی پاپ آپ رونمایی کرد. حال این شرکت از میان‌رده دیگری به نام «وان فیوژن» رونمایی کرده که نسخه ضعیف‌تر مدل پلاس محسوب می‌شود.

موتورولا وان فیوژن از بیشتر قابلیت‌های مدل پلاس برخوردار بوده اما از لحاظ دوربین، چیپست و نمایشگر تفاوت‌هایی با برادر بزرگتر خود دارد. موتورولا وان فیوژن از نمایشگر ۶.۵ اینچی Max Vision با رزولوشن +HD برخوردار بوده و حفره قطره‌ای آن پذیرای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

در پنل پشتی چهار سنسور قرار گرفته که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با فناوری ترکیب ۴ پیکسل در ۱ پیکسل‌، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۸ درجه، دوربین ۵ مگاپیسلی ماکرو و حسگر ۲ مگاپیگسلی عمق سنج می‌شوند.

موتورولا وان فیوژن از چیپست ۱۰ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. ظرفیت باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت فیزیکی، تعبیه دکمه فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت در لبه گوشی و پورت USB-C اشاره کرد.

موتورولا وان فیوژن با پوسته My UX مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ از هم اکنون در برخی از کشورهای آمریکای جنوبی به بازار عرضه خواهد شد و ماه آینده در عربستان و امارات نیز روانه بازار می‌شود. موتورولا هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود از فیوژن پلاس ۳۳۹ دلاری قیمت کمتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    اه اه چه چیز اشغالی،، سلفی ۸ مگا آخه

    • جانی سینز علیه حسن دزده
      جانی سینز علیه حسن دزده | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

      سلفی هست حرکت جلفی

  • Milad
    Milad | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    نمیدونم گوشی ها گرون شده یا دلار ارزون شده ??

مطالب پیشنهادی