ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقابت یک میلیون دلاری هواوی برای توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی

تحریم های تجاری که دولت ترامپ علیه هواوی وضع کرده این شرکت را بر آن داشته تا وابستگی اش به آمریکا را کاهش داده و تمرکز بیشتری را روی توسعه محصولات بومی بگذارد. در یکسال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

تحریم های تجاری که دولت ترامپ علیه هواوی وضع کرده این شرکت را بر آن داشته تا وابستگی اش به آمریکا را کاهش داده و تمرکز بیشتری را روی توسعه محصولات بومی بگذارد. در یکسال گذشته هواوی اکوسیستمی برای جایگزینی تمامی محصولات گوگل ایجاد کرد که چندی پیش در نتیجه همین تحریم ها دسترسی به آن را از دست داد.

به لطف این تلاش ها، HMS Core یا سرویس های موبایلی هواوی جایگزین سرویس های موبایلی گوگل شد، سیستم عامل هارمونی به جای اندروید طراحی شد و اپ گالری جای پلی استور را برای کاربران هواوی پر کرد. این اکوسیستم تقریبا کامل است اما هواوی همچنان نیاز دارد که پشتیبانی از توسعه دهندگان شخص ثالث را در آن ایجاد کند تا سرویس هایی هم تراز با محصولات گوگل را ارائه نماید.

در همین راستا این شرکت درخواست هایی را برای توسعه دهندگان ارسال کرد تا اپ های خود را روی اپ گالری منتشر کنند و به تازگی نیز خط مشی ترجیحی جدیدی را اتخاذ کرده که به موجب آن بخش بیشتری از درآمد اپلیکیشن ها نصیب توسعه دهندگانشان خواهد شد. حالا این شرکت برای ترغیب هرچه بیشتر توسعه دهندگان به ایجاد اپ های بیشتر با استفاده از HMS Core یک رقابت یک میلیون دلار را ترتیب داده است تا از بهترین اپ ها و بازی های طراحی شده برای اکوسیستم خود تجلیل کند.

رقابت نوآورانه طراحی اپ هواوی Apps UP نام دارد و در آن از توسعه دهندگان سراسر دنیا دعوت شده تا با استفاده از HMS Core برای سرویس های موبایلی این شرکت اپلیکیشن های نوآورانه طراحی کنند. این رقابت در پنج منطقه دنیا شامل اروپا، آسیا اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، آمریکای لاتین و چین کلید خورده است و توسعه دهندگان برگزیده در آن جایزه یک میلیون دلاری هواوی را دریافت خواهند کرد.

این رویداد همچنین فرصتی را برای توسعه دهندگان پدیدار می آورد تا با همتایان خود در سراسر جهان رقابت کنند و توانایی های تکنیکی خود را با استفاده از HMS Core به نمایش بگذارند. توسعه دهندگان علاوه بر اینها، این شانس را پیدا میکنند که با کارشناسان صنعت تعامل پیدا کنند و دسترسی رایگان به کلیه رویدادها، دوره ها و گواهینامه های هواوی برای توسعه دهندگان داشته باشند.

هواوی خبر این رقابت را در جریان رویداد اخیر خود به سمع و نظر مخاطبانش رساند و چند نمونه اپلیکیشن که یکپارچه سازی خوبی با HMS Core دارند را هم نمایش داد که از آن جمله میتوان به اپ Sketch AR اشاره کرد که با کمک هوش مصنوعی HiAI هواوی میتواند آثار هنری مجازی بسازد. اپ دیگری به نام StorySign نیز که با کیت یادگیری ماشینی هواوی یکپارچه سازی شده ترکیبی از تکنولوژی تشخیص عکس با تشخیص چهره را برای ترجمه کتابهای محبوب کودکان به زبان اشاره به کار می برد.

اگر توسعه دهنده اپلیکیشن هستید و دوست دارید در این رویداد شرکت کنید باید تا پیش از ۹ شهریور از طریق این لینک ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که هم میتوانید به عنوان توسعه دهنده مستقل در رویداد Apps UP شرکت کنید و هم تیمی (حداکثر با سه عضو). اپلیکیشن شما باید با کمک HMS Core توسعه پیدا کرده باشد و تا پیش از ساعت ۱۸ به وقت محلی چین در تاریخ ۹ شهریور تحویل داده شود. ۲۰ اپ برتر هر منطقه به مرحله نهایی می روند تا در ماه اکتبر برای دریافت جایزه با هم رقابت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • فراز
    فراز | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    سیستم عامل صد در صد جاسوسی با گالری اپ مافوق جاسوسی و سرویس های ابر جاسوسی، به چین خوش آمدید

  • Milad
    Milad | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    وقتی سیستم عامل ویندوز فون وجود داشت و از کمبود نزم افزار رنج میبرد همیشه به خودم میگفتم خدا چرا مایکروسافت با دادن جایزه میلیون داری(مثل الان هواوی) توسعه دهنده ها رو ترغیب نمیکنه. محتاج چند میلیون دلار هم که نیست پول خورده واسش. واقعاً چرا؟ ?

  • MATELF
    MATELF | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    رقابت تو هر سیستمی هر مکانی هر جایی باعث پیشرفت میشه... خیلی خوبه گوگل رقیب پیدا کنه
    نه پولی از جیب ما قراره بره نه هیچ چیز دیگه پس جای گارد گرفتن بزارید هواوی وارد گود رقابت بشه حتی اگه هیچوقت قرار نباشه محصولاتشو استفاده کنید روی شرکت های دیگه تاثیر داره این رقابت

    • Reza12022
      Reza12022 | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

      دقیقاً،،، درود بر شما

  • آریا
    آریا | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    بیخود پولتون رو خرج نکنید . به جایی نخواهید رسید .قبول ندارید برید از بادا سامسونگ بپرسید? ? ?

    • Reza12022
      Reza12022 | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

      تا جنابعالی جونت درآد

      • آریا
        آریا | ۱۵ تیر ۱۳۹۹

        تا چشمت دراد مردک

مطالب پیشنهادی